فردا پایان مهلت ثبت‌نام ریاست فدراسیون دوومیدانی است؛

اسبقیان: دوازدهم آذرماه انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۲۷۶۹۰
اسبقیان: دوازدهم آذرماه انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: اراده وزارت ورزش‌وجوانان پرهیز از تصمیمات احساسی در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمحمد شروین اسبقیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: وقتی یک ملی پوش سابق مقابل معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پانزده رای بدست می آورد نشان از عدالت و سلامت در مجامع انتخاباتی دارد.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی ادامه داد: تاکید دکتر مسعود سلطانی فر به سلامت در انتخابات است که نمونه بارز آن در والیبال خود را نشان داد. اگر هم انتخاباتی عقب افتاد صرفا دو دلیل عمده دارد. یا بررسی استعلام ها از مراجع قانونی طول کشیده است یا تدبیر وزارت ورزش و جوانان بازگشت آرامش و ثبات به فدراسیون موردنظر بوده تا بدون لطمات احتمالی شرایط انتخابات فراهم شود.

وی افزود: ثبات مدیریت در فدراسیون ها برای ما مهم است و بزودی روز دوازدهم آذر ماه انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی را برگزار می کنیم و ثبت نام ریاست فدراسیون دوومیدانی هم تا چهارم آذر به پایان می رسد. امروز سرپرست فدراسیون تنیس روی میز هم معرفی شد و همچنین ثبت نام از نامزدهای فدراسیون تنیس هم بزودی آغاز خواهد شد.

اسبقیان در پایان گفت: سعی بر این است حتی الامکان از تصمیمات احساسی پرهیز و بر اساس نظر کارشناسی و خرد جمعی تصمیم گیری شود. دوره ریاست فدراسیون های موتورسواری و اتومبیلرانی، ورزش های دانشگاهی و شطرنج هم تا پایان سال تمام می شود و بلافاصله با تعیین سرپرست مراحل انتخاباتی آن فدراسیون ها را پیگیری می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز