نساجی مازندران یک-استقلال تهران۲؛

سه امتیاز شیرین برای صعود به رتبه سوم/ استقلال استرا بازهم به هدفش رسید

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۲:۳۳
کد خبر: ۹۲۸۱۶۹
سه امتیاز شیرین برای صعود به رتبه سوم/ استقلال استرا بازهم به هدفش رسید
تیم فوتبال استقلال حریف خود را در قائمشهر شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و استقلال با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست داد تا 21 امتیازی شود و بالاتر از پرسپولیس در رتبه سوم قرار بگیرد. نساجی هم با 11 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد.

نساجی شروع بهتری نسبت به حریف خود داشت و صاحب توپ و میدان بود. شوت محمد عباس‌زاده در دقیقه 13 از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد. فرصت خوب برای تیم نساجی در دقیقه 22 ولی شوت دهقانی از مقابل دروازه استقلال به بیرون رفت. ارسال یک کرنر در دقیقه 33 با ضربه سر علی کریمی همراه شد تا استقلال یک بر صفر از حریفش پیش بیافتد. فرصت خوب گلزنی برای قائدی در دقیقه 36 ولی ضربه آرام او را دروازه‌بان نساجی در آغوش گرفت. ضربه سر عباس‌زاده در دقیقه 40 به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. شوت اسماعیلی در دقیقه 1+45 را دروازه‌بان نساجی در آغوش گرفت.

در نیمه دوم استقلال شروع بهتری داشت. پاس عالی اسماعیلی به قائدی در دقیقه 50 با شوت دقیق قائدی به گل دوم تبدیل شد. با مصدوم شدن فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند به جای این بازیکن وارد زمین شد. ضربه خوب عباس‌زاده در دقیقه 61 به گل اول تیم نساجی تبدیل شد تا حساب کار دو بر یک شود. پاس خطرناک علی دشتی در دقیقه 80 از مقابل دروازه نساجی به شکلی خطرناک راهی اوت شد. فرصت عالی گلزنی برای دشتی روی پاس رضاوند در دقیقه 90 با ضربه این بازیکن همراه شد ولی توپ در نهایت راهی اوت شد.  شوت شیخ در دقیقه 3+90 به شکلی خطرناک از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد. این بازی در نهایت با حساب دو بر یک به سود مهمان خاتمه یافت.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، رضا علیاری، حسن جعفری، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، سیدمحمد میری، علی‌اصغر عاشوری(58 - محمدمهدی نظری(83 - محمد قاضی))، رضا دهقانی و محمد عباس‌زاده.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی(55 - آرش رضاوند)، مهدی قائدی(70 - علی دشتی) و شیخ دیاباته.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز