مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جدال استقلال با سپاهان جدال آبی‌پوشان با قلعه‌نویی است/ همدلی و انسجام آبی‌پوشان نتایج خوب اخیر را رقم زد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۱:۲۶
کد خبر: ۹۲۸۵۸۷
جدال استقلال با سپاهان جدال آبی‌پوشان با قلعه‌نویی است/ همدلی و انسجام آبی‌پوشان نتایج خوب اخیر را رقم زد
پیشکسوت استقلال گفت: عمده دلیل نتایج ضعیف استقلال در شروع فصل مربوط به تغییرات زیادی بود که در تیم شکل گرفته بود بنابراین نتایج به دست آمده در آن زمان هم خیلی دور از انتظار نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید نامجو مطلق، پیشکسوت استقلال درباره نتایج اخیر این تیم در فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با توجه به این که استقلال در روزهای نخست لیگ نتایج خوبی را کسب نکرده بود کمی نگرانی را برای هواداران به وجود آورد اما  رفته رفته روند نتیجه گیری بهتر شد و در حال حاضر شاهد بازی‌های خوبی از آبی پوشان هستیم.

او اضافه کرد: عمده دلیل نتایج ضعیف استقلال در شروع فصل مربوط به تغییرات زیادی بود که در تیم شکل گرفته بود بنابراین نتایج به دست آمده در آن زمان هم خیلی دور از انتظار نبود همه می‌دانستیم که این تیم برای رسیدن به هماهنگی و انسجام نیاز به زمان دارد و بالاخره پس از سپری شدن یازده هفته دیدیم که این هماهنگی به نحو احسن شکل گرفته است.

نامجو مطلق افزود: سیستم 2-5-3 پیش از این هم در لیگ مرسوم بوده ولی استراماچونی شکل و برنامه جدیدی را در این سیستم برای بازیکنان تعریف کرده است در واقع در این سیستم شرح وظایف به خوبی برای هر بازیکنی تعریف شده است و بازیکنان با انجام وظایف خود و همدلی که دارند نتایج خوبی را برای استقلال رقم می‌زنند.

هافبک سابق استقلال با اشاره به برد آبی‌پوشان در هفته یازدهم لیگ توضیح داد: در بازی قبلی شاهد یک پیروزی دلچسب از استقلال بودیم. البته به نظر من هر دو تیم خوب بازی کردند و موقعیت‌های گل زیادی را داشتند اما به دلیل زمین نامرغوب این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد. به اعتقاد من گرفتن سه امتیاز در بازی خارج از خانه آن هم در چنین زمینی واقعا فوق العاده بود.

نامجو مطلق در پایان در خصوص دیدار با سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: سپاهان یک تیم ریشه‌دار در لیگ برتر است و همیشه جزو مدعیان اصلی برای قهرمانی بوده که امسال هم این رسالت خود را تا اینجا حفظ کرده است. البته بازی این دو تیم فقط جدال سپاهان و استقلال نخواهد بود بلکه در کنار آن جدال استقلال با قلعه نویی نیز به شمار می‌رود. این مربی سال‌ها هدایت آبی‌ها را بر عهده داشته بنابراین به خوبی از این تیم شناخت دارد. به نظر می‌رسد همانطور که بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود شاهد یک بازی جذاب نیز خواهیم بود.                                                                                                           

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز