علیرضا پاکدل:

برنده دیپلماسی ورزشی در مقابل بحرین و عربستان بودیم/ تاکید وزیر ورزش به ثبات مدیریت است

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵:۵۴
کد خبر: ۹۲۸۶۵۶
برنده دیپلماسی ورزشی در مقابل بحرین و عربستان بودیم/  تاکید وزیر ورزش به ثبات مدیریت است
رییس فدراسیون هندبال گفت: بعد از هشت سال توانستیم میزبانی یک رویداد بین المللی را برای هندبال بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در دیداری که با دکتر سلطانی فر داشتم گزارش عملکرد فدراسیون هندبال و برنامه های آینده فدراسیون را ارائه دادم. تاکید وزیر ورزش و جوانان در همه رشته های ورزشی از جمله هندبال ثبات مدیریت است تا برنامه ها طی 4 الی 5 سال به نتیجه دلخواه برسد. 

رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: نیاز امروز هندبال سازندگی و استعدادیابی برای آینده است تا بزودی تیم های پایه و نوجوانان ما در جمع قدرت های آسیا قرار بگیرند. در همین راستا برنامه عملیاتی در نظر گرفته شده و کشور را به چهار منطقه برای شناسایی استعدادهای برتر تقسیم کردیم. برنامه به گونه ای در نظر گرفته شده که تا سه سال آینده نونهالان و نوجوانان ما روی سکوی آسیا باشند و در بلندمدت هم حضور پرقدرت در مسابقات جهانی را مد نظر داریم. 

وی افزود: در این نشست همچنین گزارشی از دستاوردهای حضورم در اجلاس فدراسیون جهانی هندبال به دکتر سلطانی فر ارائه دادم. در این اجلاس موفق شدیم بعد از حدود هشت سال یک میزبانی برای هندبال ایران بگیریم و برنده دیپلماسی ورزشی در مقابل بحرین و عربستان بودیم. مسابقات هدنبال جوانان آسیا تیر ماه سال آینده در یکی از دو شهر شیراز یا تبریز برگزار خواهد شد. 

پاکدل تاکید کرد: همچنین رایزنی برای کلاس مربیگری بین المللی در ایران با حضور دو مدرس بزرگ خارجی انجام شد که بزودی با هزینه فدراسیون جهانی این دوره برگزار خواهد شد.

او در پایان گفت: اواخر دی ماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت شرکت کنیم که انتخابی جام جهانی است. با توجه به کمبود زمان وزیر ورزش قول مساعد برای تخصیص بیشتر اعتبارات را به هندبال دادند و امیدواریم با یک تدارکات خوب و استفاده از تمامی لژیونرها بتوانیم نتایج خوبی آنجا کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز