امیدوارم موفقیت‌ها با درخشش کاروان ایران در المپیک توکیو تکمیل شود؛

سلطانی‌فر: رهبر انقلاب ورزش کشور را مرتباً رصد می‌کنند/ در راستای توسعه زیرساخت‌ها افتخارات زیادی به ارمغان آمده است

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۸:۱۴
کد خبر: ۹۳۰۰۷۲
سلطانی‌فر: رهبر  انقلاب ورزش کشور را مرتباً رصد می‌کنند/ در راستای توسعه زیرساخت‌ها افتخارات زیادی به ارمغان آمده است
دکتر سلطانی فر حمایت رهبر معظم انقلاب از ورزش ایران را با ارزش دانست و از آن به عنوان پشتوانه ورزش کشور نام برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود  سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح استادیوم دو هزار نفری نیک شهر و ٦ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی در استان سیستان و بلوچستان که بعد ازظهر امروز برگزار شد، ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره ارتحال شهادت گونه حسین علیمرادی اظهار داشت: این جوان با وجود سن کم در جهت جمع آوری کمک های مردمی و خیران برای کشور قدم های بزرگی برداشت.

 سلطانی فر با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری در عرصه های مختلف در طی چهل سال گذشته گفت: در عرصه ورزش بیش از هشت برابر رژیم طاغوت اماکن ورزشی افتتاح شده و به همین میزان در عرصه افتخار آفرینی در رویدادهای مختلف المپیک، بازی‌های آسیایی و رقابت های جهانی موفقیت های قابل توجهی رقم خورده ، بطوریکه در بازی های المپیک از ١٩ مدال طلا ، فقط ٤ مدال طلا در هشت دوره المپیک در قبل از انقلاب بدست آمده و در هشت دوره بعد از انقلاب که در بازی های المپیک حضور یافتیم ، ١٥ مدال طلا به ارمغان آمده است.

وزیر ورزش و جوانان موفقیت های چندماه اخیر ورزش کشور در رشته های مختلف و کسب سهمیه‌ها برای بازی های المپیک را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: امیدوارم همه این موفقیت ها با درخشش کاروان ایران در المپیک توکیو  تکمیل و مایه های عزت و استحکام وحدت ملی را فراهم کنیم.

 سلطانی فر گفت: تلاش همکارانم در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این است که تا پایان دولت دوازدهم همچنان موجبات افتتاح پروژه ها را یکی پس از د یگری فراهم کنند و در صددیم تا سالن ٤٥٠٠ نفری زاهدان را تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان استعدادهای ورزش در استان سیستان و بلوچستان را خوب توصیف کرد و توضیح داد: اگر زمینه بروز و ظهور استعدادها را فراهم کنیم ، جوانان ورزشکار این استان بدون شک در بازی های آسیایی ٢٠٢٢ و بازی های المپیک ٢٠٢٤ مَی توانند روی سکو باشند.

 سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش موفقیت های ورزش ایران را با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا خوب توصیف کرد و اظهار داشت: سال گذشته در حالی که افتتاح پانصد پروژه ورزشی را هدف قرار داده بودیم ، هفتصد پروژه با تلاش همکارانم و حمایت استانداران و نمایندگان به بهره برداری رسید و امسال نیز هفتصد پروژه هدفگذاری شده که تاکنون به مرز چهارصد پروژه در سراسر کشور رسیده ایم.

وزیر ورزش و جوانان حمایت رهبر معظم انقلاب از ورزش کشور را ستایش و تصریح کرد : مقام معظم رهبری با دقیت بسیار زیاد بخش ورزش را رصد مَی کنند و در مناسبت های مختلف قهرمانان را مورد تفقد قرار مَی دهند و دکتر روحانی رییس جمهور نیز بخش ورزش را حمایت مَی کنند و همراهی بخش های مختلف دولت با ورزش هم خوب است.

 سلطانی فر ادامه داد: ما باید شرایطی را فراهم کنیم که ورزش به عنوان ارزانترین ابزار برای سلامتی و پرکردن اوقات فراغت مردم ، بتواند نقش خود را إیفا کند و امیدواریم همانطور که در چهل سال گذشته ، گلیم نظام ب حمایت مردم از آب بیرون کشیده شده  ،در ادامه هم مقابل تحریم ها سربلند باشیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت : آن چه مسلم است اراده ملت پیروز و حاکم است و ملت هم اراده کرده که از ارزش ها و خون شهیدان و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی دفاع کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز