می‌توانستیم سهمیه‌های بیشتری کسب کنیم؛

وزیری: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم/ می‌خواهم اولین مدال‌آور ایران در رشته تیروکمان باشم

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۴:۴۵
کد خبر: ۹۳۰۵۲۸
وزیری: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم/ می‌خواهم اولین مدال‌آور ایران در رشته تیروکمان باشم
کماندار راه یافته به بازی های المپیک 2020 گفت: صرفا راهیابی به المپیک برای من افتخار نیست چرا که هدف اصلی من کسب سکوی المپیکی است و تلاشم را برای تحقق این مهم انجام خواهم داد. از اعتماد و حمایت رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان هم تشکر می کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میلاد وزیری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بدون شک راهیابی به المپیک یک افتخار بزرگ است بویژه آنکه بعد از سال ها دوری توانستم به این افتخار دست یابم اما صرف حضور دیگز برای من مهم نیست چرا که هدفم این است تیرو کمان ایران را در المپیک  به مدال برسانم و اعتقاد دارم که این ظرفیت و پتانسیل در تیروکمان ایران وجود دارد.

کماندار ملی پوش ایران تصریح کرد:  واقعیت ان  است که برخی تصور می کردند من نتوانم بدلیل چند سال دوری از این رشته سهمیه المپیک را برای کشورمان به ارمغان آورم اما این اتفاق در حالی رخ داد که به خودم اطمینان داشتم و از طرفی  از دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که حمایت و اعتماد آنها قابل توجه بود ،برای من انگیزه مضاعفی بوجود آورذد که جای تقدیر دارد.

میلاد وزیری گفت: کمانداران ملی پوش رویدادهای زیادی را سپری نکردند در حالی که اگر در مسابقات بیشتر حضور پیدا می کردیم چه بسا سهمیه های بیشتری بدست می امد اما با اینحال مسابقات قهرمانی آسیا واقعا از سطح بسیار بالایی برخوردار است چرا که سطح اسیا در تیروکمان سطح جهانی است به همین دلیل باز هم خواستار حمایت بیشتر از تیرو کمان هستیم و شک نکنید حمایت های بیشتر منجر به افتخارات افزونتر هم خواهد شد .

این کماندار تاکید کرد: با تمام توان برای هدفم که مدال المپیکی تیرو کمان است تلاش می کنم و امیدوارم تیرو کمان هم در کنار کشتی ،وزنه برداری و تکواندو در المپیک مدال آور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز