نگار صیادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات آکادمی گلف در جهت پیشرفت بازیکنان برگزار می‌شود/ شاکله اصلی تیم ملی مشخص شده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۳:۴۲
کد خبر: ۹۳۰۶۴۰
مسابقات آکادمی گلف در جهت پیشرفت بازیکنان برگزار می‌شود/ شاکله اصلی تیم ملی مشخص شده است
مربی تیم ملی گلف بانوان گفت: مسابقات آکادمی گلف بانوان در جهت پیشرفت بازی بانوان برگزار خواهد شد و معرفی این ورزش در جامعه از اهداف اصلی آن خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نگار صیادی، مربی تیم ملی بانوان، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص برگزاری مسابقات آکادمی گلف ایران بیان کرد: در این دوره از مسابقات تعدادی از بانوانی که در این آکادمی عضو هستند، حضور پیدا می‌کنند، همچنین این رقابت‌ها در جهت پیشرفت بازی بانوان برگزار خواهد شد و معرفی این ورزش در جامعه از اهداف آن خواهد بود. ما تنها و اولین آکادمی گلف در کشور هستیم که برای افزایش شناخت مردم به این رشته تلاش می‌کنیم.

وی افزود: بازیکنان در این مسابقه ابتدا در یک راند به مصاف هم می‌روند و در نهایت هر کسی که با امتیاز کم‌تری این راند را تمام کند، برنده مسابقات خواهد بود. همچنین از طرف آکادمی مدال، کاپ و تقدیرنامه به نفرات اهدا می‌شود‌.

صیادی اظهار داشت: این رقابت ۲۰ آذر ماه با حضور ۱۰ ورزشکار که اعضای اصلی آکادمی هستند، برگزار می‌شود. بازیکنان سطح‌های مختلفی دارند، نفرات خوبی داریم که حدود ۴ سال سابقه بازی دارد و حتی بازیکنی که ۶ ماه فعالیت خود در گلف را شروع کرده، در ترکیب تیم قرار دارند. سعی کردیم برای بانوان انگیزه ایجاد کنیم تا با تمرینات مستمری که انجام می‌دهند، نتیجه بگیرند.

مربی تیم ملی بانوان در پایان کرد: برگزاری این مسابقات باعث شده بازیکنان با علاقه تمرینات خود را بیشتر کنند تا بتوانند رقابت بهتری داشته باشند. این نفرات عضو تیم ملی نیستند و رنج سنی خاصی ندارند، یعنی ورزشکاران ۱۶ تا ۷۰ ساله را در این مسابقات داریم. شاکله اصلی تیم ملی مشخص شده و ملی‌پوشان ما بالای ۱۰ سال سابقه بازی دارند. اما نفرات اول تا چهارم مسابقات آکادمی برای برگزاری یک مسابقه دوستانی به کشورهای خارجی از طرف آکادمی اعزام خواهند شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز