هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال:

عطایی: صعودمان به المپیک صد در صد است/ نمی‌دانم با تعطیلی لیگ چه باید کرد!

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۳۰۶۷۷
عطایی: صعودمان به المپیک صد در صد است/ نمی‌دانم با تعطیلی لیگ چه باید کرد!
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: امیدوارم والیبال باشگاهی با تعطیلی ۵۰ روز آسیب نبیند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله مازندران‌، پس از باخت مقابل سایپای تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به تیم سایپا‌ که بسیار خوب بازی‌ کرد‌ تبریک می‌گویم آنها مستحق این برد بودند. سایپا در دریافت‌ها بسیار خوب عمل کرد و‌ حسینی هم بسیار خوب مهاجمانش را تغذیه کرد و همین موضوع باعث شد دفاع ما خراب شود.

وی افزود: ما بد دریافت می‌کردیم ‌و در حمله خوب‌ نبودیم، همین موضوع باعث شد مهاجمان واقعی ما شناسایی شده و سایپا بازی‌ را‌ کنترل‌ کند. در مجموع به اشتباهات‌ خودمان‌ و بازی خوب حریف نتیجه را واگذار‌ کردیم. سایپا بازی‌ منظم ‌و‌ با ثباتی را انجام داد.

عطایی در پاسخ به این سوال که برای تعطیلی لیگ چه برنامه‌ای دارد تا تیمش افت نکند؟ توضیح داد: نمی‌دانم چند بازیکن من دعوت می‌شوند و در این تقریبا دو‌ ماه‌ چگونه ‌باید تمرین کنیم. امیدوارم یک راهکاری‌ را با کمک دوستان پیدا کنم تا در این ۵۰ روز تیمم شرایط خوب خود را حفظ‌ کند.

او در ادامه در خصوص شرایط تیم‌ملی برای حضور در انتخابی المپیک توضیح داد: ما صد در صد به المپیک ‌می‌رویم ‌چون‌ حریفان‌ آسیایی ما مقابل ایران شانسی ندارند. اما موضوع مهم این است که بعد از انتخابی المپیک‌چیکار خواهیم کرد. شک نکنید ما به راحتی راهی المپیک خواهیم شد ولی اگر در المپیک نتیجه‌ نگیریم عجیب است، چون ما مدعی کسب نتیجه هستیم. 

عطایی در پایان گفت: امیدوارم لیگ‌ جریان عادی خود را حفظ کند. برای ما فرقی نمی‌کند چون تیم من برای قهرمانی بسته نشده‌ است و میانه جدول نتیجه خوبی برای ما است اما برای برخی تیم‌ها فشار زیاد می‌شود. امیدوارم والیبال باشگاهی آسیب نبیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز