بهشاد عرب‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مهرام بین اهالی بسکتبال محبوب است/ مقابل بندرعباس غافلگیر شدیم/ کری‌خوانی بین تیم‌های مدعی همیشه داغ است

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۲۵:۳۷
کد خبر: ۹۳۲۷۷۸
مهرام بین اهالی بسکتبال محبوب است/ مقابل بندرعباس غافلگیر شدیم/ کری‌خوانی بین تیم‌های مدعی همیشه داغ است
بازیکن تیم بسکتبال مهرام گفت: بازی برد و باخت دارد شاید در یک دیدار مقابل تیم مدعی برنده زمین را ترک کنیم و در یک دیدار هم به این صورت باخت را بپذیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهشاد عرب‌زاده، بازیکن تیم بسکتبال مهرام، درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: خوشبختانه با گذشت 10 هفته از لیگ بازی‌های خیلی خوب و منسجمی را شاهد بودیم. لیگ بسکتبال امسال از دو جهت پویاتر از قبل شده است. اولین دلیل آن‌هم 14 تیمی شدن لیگ است و در ادامه نیز حضور بازیکنان خارجی سطح فنی مسابقات را بالا برده است. امیدوارم تا پایان فصل همین روند ادامه دار باشد تا شاهد یک لیگ جذاب نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

او درباره حضور مجدد مهرام در لیگ برتر و شانس قهرمانی تیمش توضیح داد: مهرام که تیم ریشه‌دار و محبوب بین اهالی بسکتبال است و امسال هم پس از دوری یکساله مجددا در لیگ حاضر شده و خوشبختانه تا به امروز هم بازی‌های خوبی را انجام دادیم. بی‌شک هدف ما قهرمانی است و با همین انگیزه و اولویت قهرمانی در لیگ حاضر شدیم.

عرب‌زاده در خصوص باخت غیرمنتظره مقابل شهرداری بندرعباس نیز گفت: بازی خوبی نبود خودمان هم از نتیجه به دست آمده غافلگیر شدیم. ولی باید پذیرفت که بازی برد و باخت دارد شاید در یک دیدار مقابل تیم مدعی برنده زمین را ترک کنیم و در یک دیدار هم به این صورت باخت را بپذیریم. اما به هر حا این بازی برای ما تمام شد و این هفته برای جبران در سالن آزادی مقابل نیروی زمینی به میدان خواهیم رفت.

بازیکن مهرام با اشاره به حواشی به وجود آمده در دیدار با شهرداری گرگان افزود: در هفته نهم در سالن آزادی مقابل شهرداری گرگان بازی کردیم. به نظرم بازی خیلی خوبی بود و موفق شدیم سه امتیاز بازی را در خانه حفظ کنیم. از آنجایی که این دیدار بسیار حساس بود یکسری حواشی هم در سکوها رخ داد که به نظرم طبیعی بود چرا که همیشه بحث کری خوانی در بین تیم‌های مدعی داغ است. اما در زمین بازی شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی بودیم.

عرب‌زاده در پایان درباره کمبود سالن برای بسکتبال گفت: با توجه به اینکه بسکتبال جزو رشته‌های تیمی پر طرفدار است ولی با کمبود سالن مواجه هستیم. پیش از این گفته می‌شد سالن افراسیابی در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. سالن آزادی واقعا گنجایش این همه بازی و تمرین را ندارد و طبیعتا زمانی که از یک سالن زیاد استفاده شود کف پوش‌ها فرسوده خواهند شد و این موضوعی قطعا روی کیفیت بازی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز