پایان انتخابات فدراسیون جهانی صلح و دوستی ورزش‌ها؛

موسوی شفیق نایب رییس فدراسیون جهانی شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۹۳۳۲۱۴
موسوی شفیق نایب رییس فدراسیون جهانی شد
رییس انجمن فوتوالی کشورمان به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی صلح و دوستی ورزش‌ها انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی انجمن فوتوالی، موسوی شفیق با کسب اکثریت آرا و به همراه نمایندگان نیجریه، ترکیه و مصر به مدت ۴سال به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی صلح و دوستی ورزش‌ها انتخاب شد.

همچنین با نظر موافق هیات رییسه فدراسیون جهانی صلح و دوستی ورزش‌ها، اسماعیل صدیق، عضو هیات رئیسه انجمن فوتوالی کشورمان هم به عنوان رییس کمیته فوتسال فدراسیون جهانی منصوب شد.

انتخابات فدراسیون جهانی صلح و دوستی ورزش‌ها، طی چهار روز به صورت الکترونیکی و بین تمام اعضای این فدراسیون در جهان برگزار شد.

این گزارش  افزوده است که موسوی شفیق که هم اکنون به عنوان رییس انجمن فوتوالی کشور را بر عهده دارد، ریاست کنفدراسیون فوتوالی اسیا و اقیانوسیه، انجمن تکبال، کمیته تنیس ساحلی و سرپرستی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را در کارنامه فعالیت‌های ورزشی خود دارد.

همچنین اسماعیل صدیق در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به عنوان رئیس کمیته، لیگ  و سرمربی تیم ملی فوتسال فیلیپین، مدرس فوتسال AFC، موسس بازی‌های پایه فوتسال، ناظر بازی‌های آسیایی، مشاور رییس فدراسیون ناشنوایان ایران در امور فوتسال انجام وظیفه می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز