معصومه رضازاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنانم اکثرا جوان و کم تجربه هستند/ استاندارد سالن‌های فوتسال باید مورد بررسی قرار بگیرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۸:۰۱:۳۸
کد خبر: ۹۳۴۷۸۸
بازیکنانم اکثرا جوان و کم تجربه هستند/ استاندارد سالن‌های فوتسال باید مورد بررسی قرار بگیرد
سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران گفت: لیگ امسال خیلی خوب در حال برگزاری است چراکه هر هفته جای تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند و نتیجه هیج بازی از پیش تعین شده نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معصومه رضازاده، سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران، درباره عملکرد تیمش در نیم فصل گذشته لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از آنجایی که تیم ما شاکله کاملا جوانی دارد از عملکردشان تا به امروز راضی هستم. چون بازیکنانم اکثرا جوان و کم تجربه هستند در برخی از بازی‌ها نیز به همین کم‌تجربگی باختیم. در شروع فصل هم متاسفانه چند مصدوم داشتیم که باعث شد عملکردمان در تعدادی از دیدارها چندان مطلوب نباشد.

او در خصوص دیدار با هیات شهرستان اصفهان نیز گفت: بازی سختی برای ما بود چون خارج از خانه بودیم ولی خوشبختانه موفق شدیم کنترل بازی را در دست بگیریم و توانستیم با پنج گل برنده زمین مسابقه را ترک کنیم.

رضازاده در پاسخ به این سوال که چرا امسال تعداد مصدوم‌ها در لیگ فوتسال زیاد است؟ گفت: این موضوع واقعا باید به طور جدی پیگیری شود. چون تیم ما دو ماه مانده به شروع فصل تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده بود بنابراین از هر نظر آمادگی لازم را داشتیم. اما متاسفانه همانطور که گفتم در شروع فصل تعدادی از بازیکنان مصدوم شدند. این موضوع بی‌شک دلایل متفاوتی دارد شاید غیر استاندارد بودن سالن‌ها هم یکی از علت‌ها باشد.

سرمربی رهیاب تهران اظهار کرد: اتفاق خوبی که امسال در لیگ رخ داد قرعه کشی مجدد مسابقات در نیم فصل دوم بود چراکه در غیر این صورت ما دو هفته کامل بدون بازی بودیم ولی با این کار درگیر بازی می‌شویم و آمادگی تیم از بین نمی‌رود.

رضازاده در پایان در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: لیگ امسال خیلی خوب در حال برگزاری است چراکه هر هفته جای تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند و نتیجه هیج بازی از پیش تعیین شده نیست قطعا این موضوع جذابیت مسابقات را بالا می‌برد. هدف ما قرار گرفتن در بین چهار تیم است و بدون تردید برای تحقق هدف‌مان تلاش هم خواهیم کرد. اما باید منتظر ماند و دید در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز