فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان فوتبال جذابی را ارائه می‌دهد/ نماینده اصفهان نیاز به تقویت خط دفاعی دارد/ سپاهان می‌تواند مقابل السد شگفتی‌ساز شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۱:۲۷
کد خبر: ۹۳۴۸۶۳
سپاهان فوتبال جذابی را ارائه می‌دهد/ نماینده اصفهان نیاز به تقویت خط دفاعی دارد/ سپاهان می‌تواند مقابل السد شگفتی‌ساز شود
بازیکن سابق تیم سپاهان گفت: سپاهان برای ورود به جام باشگاه‌های آسیا نیاز به تقویت خط دفاعی خود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشید طالبی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دیدار سپاهان و شهر خودرو بیان کرد: پس از این‌که سپاهان چند هفته پیش رکورد گل نخوردنش شکسته شد، این تیم یک مقدار ثبات خود را از دست داده است و تمرکز کافی را برای بازی ندارد. اما من اعتقاد دارم سپاهان هنوز یکی از بهترین و جذاب‌ترین فوتبال‌ها را ارایه می‌دهد. بازی سپاهان روبه‌رو شهر خوردو یک تقابل فوق‌العاده بود، من همیشه گفتم تیم‌های گل‌محمدی از لحاظ تاکتیکی بسیار عالی بازی می‌کنند.

وی افزود: نتیجه این دیدار به نفع هیچ کدوم از تیم‌ها نبود اما برای سپاهان خوب بازی کردن مقابل شهر خودرو و در خانه آن بسیار مهم بود، این یک امتیاز می‌تواند برای او بهتر باشد. اما درکل تک امتیازات هم می‌تواند برای تیم‌ها مهم و تاثیرگذار محسوب شود.

طالبی در خصوص حضور سپاهان در جام قهرمانان آسیا اظهار داشت: سپاهان شرایط بسیار خوبی دارد و تجربه او در جام باشگاه‌های آسیا زیاد است. سپاهان تا جام باشگاه‌های جهان رفته و تقریبا هر سال سعی کرده در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد. تجربه حضور در این رقابت‌ها خیلی می‌تواند به یک تیم کند. سپاهان برای ورود به جام باشگاه‌های آسیا نیاز به تقویت خط دفاعی خود دارد. من فکر می‌کنم می‌توان از شخصیت خوب سپاهان در این جام استفاده کنند.

بازیکن سابق تیم سپاهان در پایان گفت: شرایط جام باشگاه‌های آسیا با لیگ برتر ایران کاملا متفاوت است. سپاهان قرار است مقابل السد قطر بازی کند که پیشرفت دارد اما بازی نسبتا سخت‌تری برابر النصر عربستان خواهد داشت. ما بازی السد را مقابل پرسپولیس دیدیم و بازیکنان حرفه‌ای دارد. گاهی در جام باشگاه‌های آسیا شگفتی ایجاد می‌شود و نمی‌توان گفت بازی مقابل کدام تیم سخت‌تر است. امیدوارم تمام تیم‌های ایران در این جام شرایط خوبی داشته باشند چون جام باشگاه‌های آسیا خیلی برای ما مهم است. اگر می‌خواهیم سهمیه‌های خود را بیشتر کنیم باید جدی‌تر به این مسابقات نگاه کنیم چون می‌تواند در فوتبال ایران تاثر زیادی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز