در المپیک برای شادی مردم به میدان می روم؛

حسینی: می‌خواهم دومین ورزشکار میانه‌ای مدال آور در المپیک باشم

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۷:۲۵
کد خبر: ۹۳۵۰۳۵
حسینی: می‌خواهم دومین ورزشکار میانه‌ای مدال آور در المپیک باشم
تکواندوکار 21 ساله ایران پس از کسب سهمیه المپیک برای کشورمان گفت: با تمام وجود می جنگم تا در فینال المپیک حاضر باشم و باعث بالا رفتن پرچم و لبخند مردم ایران شوم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میر هاشم حسینی، عشو تیم ملی تکواندو ایران در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در یک سال گذشته شرایط دشواری را تحمل کردم و خدا را شاکرم که این سختی های زیاد با کسب سهمیه المپیک همراه بود ولی کار هنوز تمام نشده است. 

تکواندوکار المپیکی ایران ادامه داد: بعد از اینکه ویزایم برای مسابقات قهرمانی جهان صادر نشد روحیه ام به شدت افت کرد اما به کمک مربیان و خانواده ام با انگیزه زیاد برگشتم. در دو مسابقه گرندپری و مسابقات دانشجویان جهان طلا گرفتم تا در نهایت در مسابقات اخیر سهمیه ام قطعی شد. 

وی افزود: در المپیک فقط شرکت کننده نیستیم و برای سکو می جنگیم. پرافتخار ترین ورزشکار المپیکی ایران هادی ساعی از تکواندو است و ما هم با تمام قدرت برای فینالیست شدن و مدال طلا تلاش می کنیم تا با بالا رفتن پرچم و نواخته شدن سرود ایران دل مردم را شاد کنیم. 

این ورزشکار 21 ساله که از شهرستان میانه در آذربایجان شرقی به المپیک رسیده است گفت: قبلا هم از میانه مدال آور المپیکی داشتیم و من سعی می کنم رنگ مدال یوسف کرمی را بهتر کنم. مردم میانه خیلی من را شرمنده کردند و امیدوارم در آینده هم ورزشکاران زیادی از این شهر کوچک به ورزش کشور معرفی شوند. 

حسینی در پایان گفت: اگر ورزشکار از همه نظر تامین و تمرکزش فقط روی تمرین باشد احتمال موفقیت چندین برابر می شود. چیزی تا المپیک نمانده و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مثل همیشه از ورزشکاران و فدراسیون های المپیکی حمایت ویژه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز