با حضور مدیران ورزشی و شهری؛

افتتاحیه جام فوتبال کودکان آینده ساز برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۴:۵۹
کد خبر: ۹۳۵۶۱۶
افتتاحیه جام فوتبال کودکان آینده ساز برگزار شد
افتتاحیه جام فوتبال کودکان آینده ساز با حضور متولیان ورزش همگانی پایتخت و مدیران شهری تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیین افتتاحیه رقابت های فوتبال کودکان آینده ساز با بازی دو تیم کوتاه قامتان بلند همت و کودکان آینده ساز آغاز و با معرفی ورژه تیم هایی از مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران ادامه یافت. 

پس از بازی نمادین تیم های یاد شده که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، سعادتی شهردار منطقه ١٢ اظهار داشت: بسیار مفتخریم که این برنامه بزرگ ورزشی به میزبانی منطقه ١٢ انجام می شود و ما امیدواریم در راه ساختن جامعه ای سالم و بانشاط گام های محکمی برداریم. 

وی خطاب به تیم های حاضر گفت: آینده این کشور به دست ها و فکر و اندیشه پرتوان شما بستگی دارد و مجموعه شهرداری در حمایت از  این مسیر روشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. 

حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تقدیر از این اقدام نیکوی سازمان ورزش شهرداری تهران، اظهار داشت: امروز به همت شهرداری تهران امکانات خوبی در بعد ورزشی برای شهروندان فراهم شده است. 

وی با اشاره به فعالیت سازمان ورزش در امر شناسایی استعدادهای پنهان محلات، افزود: خوشبختانه آقای رباطی و همکارانشان در مجموعه سازمان ورزش، اقدامات خوبی در این راستا انجام داده اند که البته باید گسترش یابد و همه سطوح و گروه های اجتماعی به خصوص دختران را در برگیرد.

حبیب زاده ابراز امیدواری کرد در جریان این رقابت ها، استعدادهای ناب ورزشی از دل محلات به باشگاه ها راه پیدا کنند. 

آیین افتتاحیه جام کودکان آینده ساز با اظهارات مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش ادامه یافت. 

وی به شعار تهران شهری برای همه اشاره کرد و افزود: ما تلاش می کنیم این شعار را عملیاتی  کنیم. 

رباطی تصریح کرد: ما برنامه های متنوعی برای گروه های مختلف اجتماعی پیش بینی و اجرایی کرده ایم و در همین مسیر حرکت خواهیم کرد. 

در این مراسم که امروز ٢٠ آذر ماه در مجموعه ورزش شهید هرندی برگزار شد، معاونین و مدیران سازمان ورزش رباطی را همراهی کردند. 

گفتنی جام فوتبال کودکان آینده ساز از هفته آینده پنجشنبه ٢٨ ماه جاری در همین مجموعه( شهید هرندی) آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز