سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازگشت استراماچونی روحیه را به آبی‌ها برمی‌گرداند/ استقلال بدون حاشیه می‌تواند به موفقیت برسد/ مربی ایتالیایی به یک هافبک بازی‌ساز نیاز دارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۷:۰۳:۵۳
کد خبر: ۹۳۵۷۱۷
بازگشت استراماچونی روحیه را به آبی‌ها برمی‌گرداند/ استقلال بدون حاشیه می‌تواند به موفقیت برسد/ مربی ایتالیایی به یک هافبک بازی‌ساز نیاز دارد
بازیکن سابق استقلال گفت: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و با بازگشت استراماچونی بازیکنان می‌توانند با روحیه بالا و طبق روال گذشته با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز این بازی را بدست بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر به خبرنگار برنا گفت: برخی اوقات بازی در مقابل تیم‌های پایین جدول سخت تر از تیم‌های بالانشین است و شاهینی‌ها برای نشان دادن قدرت خود می‌خواهند در آزادی نبازند و از اول بازی قصد آنها کسب مساوی است.

وی افزود: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و با بازگشت استراماچونی بازیکنان می‌توانند با روحیه بالا و طبق روال گذشته با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز این بازی را بدست بیاورند و من مطمئنم تیم از قبل هم بهتر می‌شود.

مربی سابق استقلال در ادامه پیرامون قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: من ابتدا می‌خواهم به یک نکته اشاره کنم. ما ادعایی نداریم اما در استقلال من، فرهاد و هاشمی‌نسب تنها بازیکنانی هستیم که هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان و هم در جام در جام گل زده‌ایم. شاید برخی بازیکنان نسبت به برخی مسائل بویژه مشکلات مالی گله‌مند باشند، اما من می‌گویم همواره استقلال مشکل مالی داشته، حاشیه‌های همیشه بوده و خواهد بود اما استقلال زمانی به موفقیت می‌رسد که بازیکنانش به مسائل حاشیه ای توجه نکنند و تمرکز خود را همواره حفظ کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در گروه خوبی قرار دارد، اما برای موفقیت در این تورنمنت باید یک هافبک بازیساز دیگر جذب کند، من شک ندارم این تیم با تقویت خودش می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود کند و به مرحله حذف صعود کند.

نظر شما
پرونده ویژه