هلیا سوهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای رسیدن به قهرمانی هیچ بازی آسانی نداشتیم/ اینلاین هاکی مسابقات آسیایی را پیش‌رو دارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۳:۲۸
کد خبر: ۹۳۶۳۴۱
برای رسیدن به قهرمانی هیچ بازی آسانی نداشتیم/ اینلاین هاکی مسابقات آسیایی را پیش‌رو دارد
بازیکن تیم اینلاین هاکی کاناریام تهران گفت: شرایط لیگ امسال اینگونه نبود که یک بازی آسان به تیم بخورد تا بتوانیم راحت از آن عبور کنیم. تمام شرکت‌کنندگان از نظر کیفی و فنی واقعا عالی بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هلیا سوهانی، بازیکن تیم اینلاین هاکی کاناریام تهران که موفق به کسب جام قهرمانی لیگ برتر بانوان شدند، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: سطح تیم‌ها از نظر کیفی خیلی بالا رفته است، سال‌های گذشته تیم‌های شرکت‌کننده‌ای که از استان‌های دیگر می‌آمدند، خیلی حرفه‌ای نبودند اما امسال همه تیم‌ها سطح بالایی داشتند. شرایط اینگونه نبود که یک بازی آسان به تیم بخورد تا بتوانیم راحت از آن عبور کنیم. تمام شرکت‌کنندگان از نظر کیفی و فنی واقعا عالی بودند.

وی افزود: مارینا سرمربی فرانسوی تیم ملی در این دوره از لیگ برتر حضور نداشت، اما دوره قبلی لیگ حضور داشت و عملکرد تیم‌ها را از نزدیک نگاه کرد. علاوه بر این یک دوره کمپ آموزشی برگزار شد، این دوره ارتباطی با تیم ملی نداشت و فقط برای ارتقای سطح بازی ورزشکاران بود.

سوهانی بااشاره به وضعیت تیم ملی اینلاین هاکی بانوان اظهار داشت: سال آینده مسابقات آسیایی را پیش رو داریم که این رقابت‌ها هر دوسال یک‌بار برگزار می‌شود. کادر فنی با برگزاری لیگ داخلی، اعضای تیم‌های به انتخاب مربیان به اردوهای ملی دعوت می‌شوند. پس از آن بازیکنان باید از یک‌سری آزمون‌های آمادگی جسمانی عبور کنند. در نهایت اگر اعزام تیم قطعی شود، بازیکنان به مسابقات انتخابی و اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. در حال حاضر لیگ برتر به پایان رسیده است، باید ببینیم تا سال آینده فدراسیون چه برنامه‌هایی دارد.

بازیکن تیم اینلاین هاکی بانوان کاناریام تهران در پایان گفت: یکی از نکات مهم که باعث قهرمانی تیم ما شد، همدلی بازیکنان بود. ما با 21 امتیاز صدر جدول بودیم و تیم دوم و سوم با تفاوت تفاضل گل 18 امتیاز داشتند. وضعیت امتیازی تیم ما بالاتر بود و نیازی نداشتیم که با تیم‌های دیگر وارد چالش شویم. در تمام لیگ برتر ما فقط یک باخت داشتیم و تمام بازی‌ها را با برد به پایان رساندیم. گل خورده ما نسبت به تیم‌های دیگر بسیار کم بود که در واقع این یک امتیاز مثبت برای تیم ما محسوب می‌شد.

نظر شما
پرونده ویژه