اعظم سنایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هاکی‌بازان جوان رشد چشمگیری داشتند/ سطح لیگ برتر اینلاین هاکی ارتقا پیدا کرده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۳:۰۳
کد خبر: ۹۳۶۸۸۹
هاکی‌بازان جوان رشد چشمگیری داشتند/ سطح لیگ برتر اینلاین هاکی ارتقا پیدا کرده است
بانوی هاکی‌باز تیم ملی ایران گفت: باتوجه به میزان آمادگی که بازیکنان دارند، شرایط تیم ملی امیدوار کننده خواهد بود، در این چند سال اخیر رشد چشمگیری در ورزشکاران جوان اینلاین هاکی به وجود آمده و باانگیزه بالایی فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اعظم سنایی، بازیکن تیم اینلاین هاکی بوم باکس تهران، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص پیان لیگ برتر بانوان بیان کرد: چهارمین و آخرین مرحله لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان به پایان رسید و ما توانستیم عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم. سطح این مسابقات خیلی بالا بود، تیم‌ها نسبت به سال‌های گذشته خیلی قوی‌تر ظاهر شدند و شاهد حضور بازیکنان جوانی در لیگ بودیم. بعضی از تیم‌ها هستند که اکثر بازیکنان آن قدیمی و باتجربه‌اند اما این موضوع باعث برتری خاصی نمی‌شود، چون الان بازیکنان جدید و جوان هم خیلی پیشرفت کردند و جایگاه بسیار خوبی دارند. درحال حاضر اکثر ورزشکاران تیم‌های برتر جوان هستند.

وی افزود: باتوجه به میزان آمادگی که بازیکنان دارند، شرایط تیم ملی امیدوار کننده خواهد بود، در این چند سال اخیر رشد چشمگیری در ورزشکاران جوان اینلاین هاکی به وجود آمده و باانگیزه بالایی فعالیت می‌کنند. قطعا اگر این روند را ادامه دهیم، درآینده اتفاقات بسیار خوبی را رقم می‌زنیم.

بانوی هاکی‌باز تیم ملی ایران اظهار داشت: درحال حاضر اردوی تمرینی برای تیم ملی نداریم اما لیگ‌های ما همیشه یکی از معیارهای خوب برای انتخاب نفرات تیم ملی است. الان تعدادی بازیکنان از لیگ انتخاب می‌شوند و وارد اردو خواهند شد. ورزشکاران کم کم در اردو تمرین می‌بینند و تا نزدیک مسابقات تعدادی از بچه‌ها ریزش خواهند داشت تا در پایان ترکیب نهایی تیم اعزامی مشخص شود.

 سنایی در پایان گفت: بازیکنان تیم بوم باکس موفقیت بزرگی را به دست آوردند، چون ورزشکاران ما همه کم سنی هستند و فعالیت حرفه‌ای خود را همزمان آغاز کردند. همچنین هر سال در لیگ برتر چند پله صعود می‌کنند، از جایگاه پنجم شروع کردند و تا به مقام دوم برسند. من مطئنم سال آینده نتیجه بهتر و قاطعانه‌تری نسبت به امسال کسب خواهند کرد. دلایل زیادی برای برد و باخت وجود دارد و این موضوع قابل پیش بینی نیست. تنها برتری بازیکنان تیم کاناریام نسبت به به تیم ما تجربه آن‌ها یود چون اکثر ورزشکاران آن تیم قدیمی هستند. همیشه یک تیم می‌برد و تیم دیگر می‌بازد، ما در دور اول که نتیجه را به کاناریام واگذار کردیم، دو بر هیچ جلو بودیم اما متاسفانه به خاطر بی‌تجربگی ورزشکاران من 3 بر 2 نتیجه را واگذار کردیم. هر دو تا تیم خوب دیدند و واقعا جنگیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز