محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شیمیدر روزهای بحرانی را پشت‌سر گذاشته است/ کمیته داوران هم از مشکلات دیدارها اطلاع دارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۲:۴۸
کد خبر: ۹۳۶۸۹۸
شیمیدر روزهای بحرانی را پشت‌سر گذاشته است/ کمیته داوران هم از مشکلات دیدارها اطلاع دارد
سرمربی تیم شیمیدر گفت: کیفیت قضاوت داورها مانند سابق است و طبیعتا یکسری مشکلات هم وجود دارد که هم باشگاه‌ها ناراضی هستند و هم خود کمیته داوران قبول دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم شیمیدر درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر در آستانه نیم فصل نخست در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امسال لیگ خیلی جذابی را تا به امروز شاهد بودیم. اکثر تیم‌ها چون تقریبا شرایط برابری دارند نتیجه رقابت‌ها خیلی بهم نزدیک است به همین خاطر نتیجه هیچ بازی را از قبل نمی‌توان پیش بینی کرد.

او ادامه داد: حدود 5 یا 6 تیم مهره‌های بسیار خوبی را در اختیار دارند که اکثرا هم ملی‌پوش هستند و مابقی تیم‌ها هم از حضور بازیکنان خارجی استفاده می‌برند. در مجموع همانطور  که گفتم لیگ منظم و پویایی داریم امیدوارم همین روند تا پایان فصل ادامه یابد.

اسلامی درخصوص شانس قهرمانی تیمش نیز توضیح داد: پس از دو، سه هفته بحرانی که پشت سر گذاشتیم خوشبختانه الان به روزهای خوبمان رسیدیم و شرایط بهتری نسبت به قبل داریم. قطعا با تفکر قهرمانی وارد لیگ شدیم و با وجود مهره‌های خوبی که داریم و تلاشی که می‌کنیم این اتفاق را با اینکه بسیار دشوار هم است دور نمی‌بینیم.

سرمربی شیمیدر همچنین درباره جذب بازیکن خارجی در نیم فصل نیز گفت: فعلا برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید چه خارجی و چه داخلی نداریم. فعلا منتظریم آخرین بازی خود را در دور رفت انجام دهیم و سپس با جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم در این رابطه نیز تصمیم گیری خواهیم کرد.

اسلامی در پایان در خصوص کیفیت داوری‌ها در فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: کیفیت قضاوت داورها مانند سابق است و طبیعتا یکسری مشکلات هم وجود دارد که هم باشگاه‌ها ناراضی هستند و هم خود کمیته داوران قبول دارد. به اعتقاد بنده  تعطیلات نیم فصل فرصت مناسبی است که چند کارگاه آموزشی در این رابطه فدراسیون برای بخش داوری برگزار کند تا در ادامه رقابت‌ها شرایط کمی بهتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز