محسن رشیدی نژاد؛

کاراته همین مسیر را برود در المپیک تاریخ ساز خواهد شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۰:۰۲
کد خبر: ۹۳۷۱۳۲
کاراته همین مسیر را برود در المپیک تاریخ ساز خواهد شد
سرمربی تیم کاتا ایران گفت: اینکه وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک شخصا پیگیر موارد کاراته هستند بسیار در روحیه بچه ها اثرگذار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن رشیدی‌نژاد، سرمربی تیم‌ملی کاتا در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: کاراته در این سالها در هر دو قسمت زنان و مردان نتایج بسیار خوبی گرفته و من به ادامه این روند در بازی های المپیک 2020 توکیو خیلی امیدوارم. 

سرمربی تیم کاتا ایران ادامه داد: مدیریت بسیار خوبی در فدراسیون کاراته اعمال شده و سرمربی تیم هم حدود 6 سال با این بچه ها کار کرده و کامل اخت شده است. تجربه به من می گوید که این مدیریت و رفاقت در تیم حتی از کار فنی هم مهم تر است.

او در خصوص شانس ملی پوشان ایران در المپیک گفت: فعلا باید روی کسب سهمیه تمرکز کنیم. بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب اوضاع بسیار خوبی دارند و حتی سجاد گنج زاده و صالح اباذری به عنوان نفرات جایگزین دارای رنک بالا و تهدیدی برای نفرات اصلی هستند. تنها نگرانی ما در وزن 67 کیلوگرم بود که درخشش مهدی زاده در مسابقات اخیر بسیار امیدوارمان کرد.

وی افزود: در بانوان هم عملکرد خوب بوده و امیدواریم حداقل به دو سهمیه برسیم. آنها یک مقدار نوسان در مسابقات مختلف داشته اند ولی سرشار از انگیزه و تشنه کسب موفقیت هستند. در کاتا هم دیگر ژاپنی ها آن ابرقدرت قدیم نیستند و میبینیم که اروپایی ها در مسابقات مختلف چقدر تهدیدشان کرده اند. ما یک مقدار تمرکز بیشتر روی کومیته داشتیم ولی بعد از المپیک باید یک برنامه ریزی بلند مدت قوی روی کاتا هم انجام دهیم. 

رشیدی نژاد در پایان گفت: اینکه وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک شخصا پیگیر موارد کاراته هستند و از نزدیک به اردوها سرکشی می کنند بسیار قابل تقدیر و در روحیه بچه ها اثرگذار است. امیدوارم در مسیر المپیک هم این حمایت های معنوی و مادی ادامه دار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز