علی فتح‌الله زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی باید به این ماجرا خاتمه دهد/ مربی ایتالیایی در حق هواداران کم‌لطفی می‌کند/ باشگاه استقلال و کشور در شرایطی نیستند که به نوع دیگر پول استرا پرداخت شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۶:۱۰
کد خبر: ۹۳۷۸۱۵
استراماچونی باید به این ماجرا خاتمه دهد/ مربی ایتالیایی در حق هواداران کم‌لطفی می‌کند/ باشگاه استقلال و کشور در شرایطی نیستند که به نوع دیگر پول استرا پرداخت شود
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استراماچونی به خاطر هواداران و عشقی که به باشگاه استقلال دارد باید قبول می‌کرد به صورت نقدی فعلا پول را بگیرد تا اینکه در ادامه راهکاری برای این موضوع در نظر بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درخصوص اتفاقات چند روز این باشگاه و همچنین واکنش‌های متفاوت سرمربی ایتالیایی برای بازگشت به ایران صحبت کرد.

فتح‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه اقدامات زیادی برای بازگشت استراماچونی انجام شده است اظهار داشت: مجموعه باشگاه استقلال هر اندازه که امکانات در اختیار داشته تلاش خود را به کار بست که این مربی به ایران بازگردد. همه دوست دارند استراماچونی به استقلال بازگردد و جای تعجب است که با وجود اینکه همه اقدامات برای بازگشت او صورت گرفته ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است. سرپرست باشگاه نیز مصاحبه‌ای امروز انجام داد مبنی بر اینکه استراماچونی تا امشب باید تصمیم خود را بگیرد و درصورت اینکه تا امروز خبری نشود تصمیمی برای جایگزینی او گرفته می‌شود.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر تنها خود استراماچونی است که می‌تواند به این قائله خاتمه دهد و باید چک را تحویل بگیرد، از آنجا که ما نمی‌توانیم به صورت مستقیم پولی را برای این مربی واریز کنیم استراماچونی باید خودش چک را تحویل بگیرد و به حساب واریز کند. ما در ترکیه هم این امکان را داشتیم که پول را به صورت نقد به این مربی تحویل دهیم. استراماچونی به خاطر هواداران و عشقی که به باشگاه استقلال دارد باید قبول می‌کرد به صورت نقدی فعلا پول را بگیرد تا اینکه در ادامه راهکاری برای این موضوع در نظر بگیریم.

مدیرعامل سابق استقلال با اشاره به اینکه در چند روز گذشته خیلی‌ها تلاش کردند که این مربی به تیم بازگردد گفت: اگر با وجود همه تلاش‌ها و پیگیری‌ها این مربی نخواهد به استقلال برگردد به هواداران کم‌لطفی کرده است. هم مسئولین، هم مجموعه باشگاه استقلال و همچنین هواداران خواهان بازگشت این مربی هستند و دیگر از این بیشتر انتظار برای بازگشت او جایز نیست. چکی که برای این مربی در نظر گرفته شده معتبر است و می‌توان گفت پول نقد است. سرپرست باشگاه استقلال یک پکیج را برای این مربی درنظر گرفته تا در نهایت بتوانیم رضایت او را جلب کنیم و در نهایت استراماچونی باید یکی از موارد این پکیج را قبول کند.

وی در ادامه افزود: طبق صحبت‌های انجام شده با این مربی قرار است استراماچونی تا ساعت 5 خبر قطعی بازگشتش را بدهد. من با هواداران روراست هستم و اگر استراماچونی نخواهد پول را بگیرد باشگاه استقلال و کشور ایران فعلا در شرایطی نیست که بخواهد به نوع دیگری به این مربی پول را پرداخت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز