پذیرایی پرشورها از تیم بدون شکست؛

پرسپولیس با خاطره قهرمانی در جم/ استقلال به فکر انتقام و تداوم صدرنشینی/ سپاهان با شاهین می‌خواهد پرواز کند

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۳۸۲۳۷
پرسپولیس با خاطره قهرمانی در جم/ استقلال به فکر انتقام و تداوم صدرنشینی/ سپاهان با شاهین می‌خواهد پرواز کند
هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز آغاز می‌شود و تیم های مدعی قهرمانی مقابل حریفان خود به میدان می روند.

از ساعت 15 تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و روی ریل پیروزی قرار گرفته به دنبال این است تا حریف بحران‌زده خود را در جم شکست بدهد تا دهمین بردش را در لیگ برتر جشن بگیرد و حتی بتواند به صدر جدول صعود کند. پرسپولیس از شهر جم خاطره خوشی دارد و سال قبل در هفته پایانی موفق شد با غلبه بر پارس هت‌تریک قهرمانی خود را کامل کند. پارس جنوبی نیز بعد از استعفای فراز کمالوند روزهای خوبی را سپری نکرده اما برای اینکه بتواند از انتهای جدول فرار کند چاره ای جز کسب امتیاز نخواهد داشت.

در دیگر مسابقه تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند. تراکتور هفته قبل توانست از سد فولاد خوزستان بگذرد تا موقتا به آرامش برسد و برای اینکه بتواند شرایط خود را بهبود ببخشد باید مقابل تیم بدون شکست نفت مسجدسلیمان بهترین نتیجه را به دست آورد. تیم نفت که شکستی را در نیم فصل نخست متحمل نشد، در تلاش است تا حافظ خط تیره خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد.

همچنین تیم‌های سپاهان اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 16:35 در ورزشگاه نقش جهان مقابل هم قرار می‌گیرند. سپاهان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است مقابل قعرنشین قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد روی کاغذ کار دشواری برای کسب سه امتیاز نخواهد داشت. شاهین هم که هفته پیش با چهار گل مقابل استقلال تهران شکست خورده بود، روز سختی در پیش دارد و باید دید بوشهری‌ها چه نتیجه‌ای برابر حریف قدرتمند خود کسب می کنند.

از ساعت 17:30 نیز تیم های استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار می گیرند. استقلال که صدرنشین لیگ برتر است، به رغم مسائل حاشیه ای که برای آنها به وجود آمده اما کماکان هنوز نتایج خوبی را می گیرند و می کوشند مقابل ماشین سازی هر سه امتیاز را بگیرند. در بازی رفت تیم ماشین سازی با یک گل به پیروزی رسیده بود و بازی امروز بهترین فرصت است تا آبی‌ها انتقام آن باخت را نیز بگیرند. ماشین سازی هم با 19 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد و شاگردان رسول خطیبی در تلاش هستند دست پر تهران را ترک کنند.

اسامی داوران به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم – پرسپولیس تهران

داور: علی صفایی

کمک ها: علیرضا ایلدروم – محمدعلی پورمتقی

کمک داوران اضافی: سیدرضا مهدوی – ایمان کهیش

داور چهارم: حامد صفایی

ناظر: محمود رفیعی

استقلال تهران – ماشین سازی تبریز

داور: سیدوحید کاظمی

کمک ها: سعید علی نژادیان – سعید قاسمی

کمک داوران اضافی: رضا عادل – احمد محمدی

داور چهارم: امیرمحمدداوزده

ناظر: حسن کامرانی فر

تراکتور تبریز – نفت مسجد سلیمان

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: حسن انتظاری – یوسف مغروری

کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی – یاسر همرنگ

داور چهارم: بابک خسروی

ناظر: بهرام مهرپیما

سپاهان اصفهان –  شاهین شهرداری بوشهر

داور: مرتضی منصوریان

کمک ها: داریوش صابر مطلق – رحیم حاجیلو

کمک داوران اضافی: مهدی مرجانزاده – حمید حاج ملک

داور چهارم: ولی کاوسی

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز