محسن نصر اصفهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدواریم حداقل یک نفر از تیراندازان به فینال المپیک راه پیدا کند/ سبقت‌اللهی برای کسب سهمیه باید به فینال مسابقات هند صعود کند

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۹:۴۷
کد خبر: ۹۳۸۵۰۷
امیدواریم حداقل یک نفر از تیراندازان به فینال المپیک راه پیدا کند/ سبقت‌اللهی برای کسب سهمیه باید به فینال مسابقات هند صعود کند
سرمربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: ما با نام مسابقات کاری نداریم، ورزشکار چه مسابقات جهانی باشد و چه مسابقات آسیایی یا المپیک، باید نهات تلاش خود را بکند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت ملی‌پوشان ایران بیان کرد: خداراشکر تیم تپانچه ما وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده است. پس از کسب نتیجه در مسابقات سهمیه المپیک قطر با انسجام عالی کار را شروع کردیم. خوشبختانه الان هم بعد از کسب 2 سهمیه ارزشمند که در قطر تیم تپانچه بدست آورد، روند خیلی خوبی را پیش می‌گیریم. با برنامه‌ریزی منسجم و منظمی که انجام شده امیدواریم در بازی‌های المپیک نمایندگان خیلی خوبی در این رشته از طرف کشور عزیزمان به مسابقات اعزام شوند.

وی اظهار داشت: فدراسیون جهانی تیراندازی قانونی را قرار داده است تا کسانی که جزو نفرات برتر جهان هستند و در رنکینگ بهترین‌ها قرار دارند، به اولین نفری که در جدول موفق به کسب سهمیه نشده، یک سهمیه تعلق بگیرد. آن را به نفری می‌دهد که نتوانسته کسب سهمیه کند، الان گلنوش سبقت‌اللهی در جایگاه هفدهم جهان قرار دارد، حدودا 16 نفری که جلوی او هستند همه سهمیه کسب کردند. فقط یک نفر از صربستان که جایگاه پانزدهم ایستاده از سبقت‌اللهی جلوتر است.

نصراصفهانی افزود: سبقت‌اللهی باید در مسابقات کاپ جهانی که به میزبانی دهلی‌نو برگزار می‌شود، برای کسب امتیاز لازم تلاش کند. اگر آن‌جا بتواند ان‌شاءالله عملکرد خیلی خوبی از خودش نشان دهد و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند، می‌تواند امتیاز خیلی خوبی به دست بیاورد و به عنوان نفر هفتم یا هشتم رنکینگ جهانی صعود کند و امید به کسب سهمیه بیشتر شود.

سرمربی تیم ملی تپانچه ایران عنوان کرد: ما با نام مسابقات کاری نداریم، ورزشکار چه مسابقات جهانی باشد و چه مسابقات آسیایی یا المپیک، باید نهایت تلاش خود را بکند. ما هم تلاش می‌کنیم ورزشکار به اوج آمادگی خود برسد و بهترین عملکرد را در هر مسابقه و تورنمنت بین‌المللی داشته باشد. درست است که ورزشکارن ما مانند رستمیان و فروغی تا به حال سابقه حضور در المپیک را نداشتند اما امیدواریم این تیراندازان بتوانند عملکرد خوبی که در قطر از خودشان نشان دادند را در المپیک تکرار کنند.

وی در پایان گفت:  فروغی توانست در مسابقات قطر، قهرمان المپیک را شکست دهد و جایگاه ارزشمند سوم انفرادی را برای اولین بار به نام کشورمان به ارمغان بیاورد. این موفقیت استعداد و هوش بالای فروغی را نشان می‌دهد. ان‌شاءالله بتوانیم همین نتایجی را که ورزشکاران تیم ملی تپانچه ثبت کردند، در المپیک 2020 توکیو هم حفظ کنیم. امیدواریم از تیراندازان رشته تپانچه حداقل یک نفر به فینال المپیک راه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز