بارسلونا ۰-۰ رئال مادرید؛

توقف آبی‌اناری‌ها در خانه/ جدال ابرقدرت‌ها برنده نداشت

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۴:۵۵
کد خبر: ۹۳۸۵۲۲
توقف آبی‌اناری‌ها در خانه/ جدال ابرقدرت‌ها برنده نداشت
تیم بارسلونا در بازی معوقه هفتم دهم در خانه برابر رئال مادرید متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در بازی معوقه هفته دهم لالیگا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از ساعت 22:30 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

این بازی درحالی برگزار شد که به خاطر شورش‌های اتفاق افتاده در اسپانیا و در بخش کاتالونیا مسئولین برگزاری مسابقات اجازه نمی‌دادند این بازی در نیوکمپ برگزار شود و در نهایت بعد از گذشت بیش از 50 روز اجازه انجام این بازی داده شد. رئال با لشگری از بازیکن مصدوم پا به این بازی گذاشت. برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت تیم رئال از همان نیمه اول نبض بازی را در اختیار گرفت و نگذاشت که مسی و دیگر مهاجمان بارسلونا فرصت زیادی به دست آورند. نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بارسلونا بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی حملات آنها برخلاف بازی های گذشته انسجام لازم را نداشت. مدافعان رئال به خوبی مسی را مهار کرده بودند و به همین علت بهترین بازیکن جهان نتوانست در این بازی خودی نشان دهد. دو تیم در این بازی به چند صحنه بازی اعتراض داشتند و داور برای آرام کردن بازی چند بار از کارت زرد خود استفاده کرد. در ادامه والورده، فاتی بازیکن جوانش را نیز به زمین فرستاد ولی بازهم ثمری برای آبی‌اناری‌ها نداشت. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی برخلاف ال‌کلاسیکوهای قبل که شاهد گل‌های زیاد بودیم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و سردی بازی بر گرمای نیوکمپ و کاتالان‌ها غلبه کرد.

هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید با تساوی 36 امتیازی شدند و شاگردان والورده با توجه به تفاضل گل بهتر در رده اول لالیگا قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز