علیرضا امیریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس میزبان مرحله آخر لیگ برتر است/ حضور استقلال هم می‌تواند شرایط را بهتر کند

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۳:۴۷
کد خبر: ۹۳۸۷۵۴
سرمربی تیم واترپلو پرسپولیس گفت: حضور این باشگاه در لیگ واترپلو نگاه‌ها را خیلی بیشتر از گذشته جذب این رشته کرده است. پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار و قدیمی است، خداراشکر با حضور آن در رشته ما نه به اندازه فوتبال، اما طرفداران بیشتری را به سمت واترپلو کشاند.

به گزارش گروه ورزش ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا امیریان سرمربی تیم واترپلو پرسپولیس طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص سطح لیگ برتر امسال و حضور باشگاه پرسپولیس در این رشته بیان کرد: لیگ برتر 98 مانند سال‌های گذشته بسیار خوب در حال برگزاری است و فدراسیون امکانات عالی را در اختیار قرار داده. این اولین دوره‌ای است که باشگاه پرطرفدار و مردمی پرسپولیس در این رشته واترپلو شرکت دارد. انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه لطف کرد تا در بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو به نام تیم پرسپولیس در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم. دو مرحله از این مسابقات گذشته و توانستیم در مرحله اول و دوم، نایب قهرمان و قهرمان سال گذشته را شکست دهیم.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد 7 ملی‌پوش دارد و تیم سایپا از ورزشکاران زیر 23 سال که آینده تیم ملی هستند تشکیل شده است. اما در ترکیب تیم ما فقط 4 ملی‌پوش حضور دارند و بعضی از بازیکنان جوان ما هم تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده بودند و این اولین تجربه آن‌ها بود.

امیریان اظهار داشت: خداراشکر با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم توانستیم این دو تا تیم را در مرحله اول و دوم شکست دهیم. یک مرحله دیگر یعنی مرحله سوم و پایانی هنوز باقی‌مانده، انشاالله تا پایان بتوانیم همینطور پیش برویم. تیم ما الان آمادگی کاملی دارد، انشاالله در مسابقاتی که 5 دی ماه به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد، بتوانیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم واترپلو پرسپولیس در پایان گفت: حضور این باشگاه در لیگ واترپلو نگاه‌ها را خیلی بیشتر از گذشته جذب این رشته کرده است. پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار و قدیمی است، خداراشکر با حضور آن در رشته ما نه به اندازه فوتبال، اما طرفداران بیشتری را به سمت واترپلو کشاند و باعث شد بیشتر با آن آشنا شوند. اگر سال آینده باز هم باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد، لیگ برتر واترپلو رونق می‌گیرد، حضور باشگاه بزرگی مانند استقلال هم می‌تواند شرایط را بهتر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز