ناصری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور اسپانسر در لیگ کبدی بانوان اتفاق بزرگی است/ همه تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۳:۴۲
کد خبر: ۹۴۰۳۹۷
سرمربی تیم تهران گفت: مهمترین اتفاقی که واقعا خوشحال کننده است امسال دو تیم ما با اسپانسر در لیگ حضور دارند یعنی کاملا به صورت حرفه‌ای و باشگاهی در رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دومین روز از مرحله اول لیگ برتر کبدی شامل هفته‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها یکشنبه اول دی‌ماه ۹۸ در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد که در بازی‌های روز دوم، تیم تهران الف که در روز نخست نیز هر ۲ بازی خود را با برد پشت سر گذاشته بود توانست به ۲ پیروزی دیگر برسد و در مجموع با ۴ پیروزی از ۴ مسابقه صدرنشین شود.

ناصری، سرمربی تیم تهران، درباره شرایط فنی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: رقابت‌های لیگ امسال با حضور 9 تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که خوشبختانه باید بگویم که از نظر فنی امسال مسابقات واقعا در سطح بالایی در حال برگزاری است چون همه تیم‌ها از نظر بازیکنانی که در اختیار دارند شرایط یکسانی دارند.

او اضافه کرد: طبق آئین‌نامه جدید امسال همه تیم فقط دو بازیکن ملی‌پوش را می‌توانستند در اختیار بگیرند بنابراین دیگر تیم قهرمان را نمی‌توان از همین روزهای نخست لیگ تشخیص داد. در مجموع همه چیز خوب برگزار شد و حتی در داوری‌ها نیز شاهد قضاوت‌های منصفانه و خوبی بودیم.

سرمربی تیم تهران در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: همه تیم‌ها برای قهرمانی بسته می‌شوند و ما هم طبیعتا همین روند را طی خواهیم کرد ولی همانطور که گفتم 9 تیم در لیگ حضور دارند و همه هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند و از الان نمی‌توان به سرعت در این رابطه نظر داد.

او در پایان افزود: مهمترین اتفاقی که واقعا خوشحال کننده است امسال دو تیم ما با اسپانسر در لیگ حضور دارند یعنی کاملا به صورت حرفه‌ای و باشگاهی در رقابت‌ها حاضر می‌شوند. پس از قهرمانی کبدی در جاکارتا  این رشته دیده شد امیدوارم حمایت‌ها ادامه دار باشد تا بتوانیم روز به روز شاهد درخشش کبدی کاران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز