فراز فاطمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خط حمله استقلال برای هر تیمی در ایران و آسیا آزاردهنده است/ دیاباته و قائدی به معنای واقعی مکمل هستند

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۵:۱۰:۴۹
کد خبر: ۹۴۰۴۷۷
خط حمله استقلال برای هر تیمی در ایران و آسیا آزاردهنده است/ دیاباته و قائدی به معنای واقعی مکمل هستند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قائدی بسیار خوب دریبل می‌زند و تکنیک بالایی دارد و این بازیکن در کنار دیاباته زوج ایده‌آلی را برای استقلال تشکیل داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فراز فاطمی، پیشکسوت باشگاه استقلال، پیرامون ویژگی‌های شیخ دیاباته در گلزنی که با قابلیت‌های مختلفی مانند پای راست، چپ و ضربه سر است، به خبرنگار برنا گفت: دیاباته یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است. او فیزیک بسیار خوبی دارد و با توجه به قد بلند و پاهای بلند می‌تواند ضربات سر خوبی بزند و همچنین از شوت‌های خود نیز استفاده کند. ضمن اینکه بهره بردن از هر دو پا قابلیت بسیار خوبی است.

وی افزود: ویژگی‌های گفته شده در کنار جاگیری خوب، سرعت عمل مناسب و چارچوب‌شناسی از او یک مهاجم شش دانگ برای استقلال ساخته است.

مهاجم اسبق استقلال در ادامه با اشاره به ویژگی‌های قائدی اظهار داشت: قائدی نیز همین مقدار گل را زده است اما او پاس‌های گل زیادی نیز داده که این نکته بسیار مهمی است، ضمن اینکه این بازیکن مدافعان حریف را به خود مشغول می‌کند و این فرصت را برای دیاباته به بهترین شکل فراهم می‌کند. قائدی بسیار خوب دریبل می‌زند و تکنیک بالایی دارد و شما اگر قابلیت‌های گفته شده را کنار هم بگذارید خواهید دید این دو بازیکن به معنای واقعی مکمل هستند.

فاطمی در پایان اظهار داشت: استقلال در خط حمله بازیکن خوب دیگری مانند آقایی و دشتی نیز حضور دارند و بازیکنانی خط هافبک هم می‌توانند در حملات از درگیری بازیکنان حریف با مهاجمان استفاده کنند و روی هم رفته می‌توان گفت، خط حمله استقلال برای هر تیمی در آسیا آزاردهنده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز