مه‌سیما بابایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نگاه دبیر به بخش بانوان مثبت است/ قهرمانی آلیش بانوان در جهان به خاطر تمرینات دو هفته‌ای نیست

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۹:۴۲
کد خبر: ۹۴۰۹۰۰
نگاه دبیر به بخش بانوان مثبت است/ قهرمانی آلیش بانوان در جهان به خاطر تمرینات دو هفته‌ای نیست
سرپرست سابق تیم‌ملی کشتی بانوان گفت: از دبیر هم تشکر می‌کنم که پای حرف‌شان در خصوص حمایت از بخش بانوان ایستادند و تیم را به این رقابت‌ها اعزام کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مه‌سیما بابایی، سرپرست سابق تیم‌ملی کشتی بانوان، درباره قهرمانی آلیش کاران ایرانی در رقابت‌های جهانی قزاقستان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: خیلی خوشحال کننده بود این اتفاق مدت‌ها در کنار تیم بودم و از نزدیک شاهد تلاش تک‌تک کشتی‌گیران قرار داشتم و بالاخره پس از چندین بار لغو اعزام بانوان اینکه بالاخره تیم در یک رقابت بین‌المللی شرکت کرد و موفق شد روی سکو هم قرار بگیرند واقعا خوشحال کننده بود.

او اضافه کرد: اما بی انصافی است که بخواهیم این موفقیت را به پای دو هفته اردوی اخیر بگذاریم. بازیکنان در طول یک سال اخیر خیلی تلاش کردند اکثرشان به تنهایی در این مدت تمرین کردند و در چند سال گذشته نیز برای آمادگی این کشتی‌گیران زحمات زیادی کشیده شد. البته از دبیر هم تشکر می‌کنم که پای حرف‌شان در خصوص حمایت از بخش بانوان ایستادند و تیم را به این رقابت‌ها اعزام کردند. مطمئن هستم نگاه دبیر هم به بخش بانوان مثبت است.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از الزامات داشتن تیم‌ملی خوب برگزاری منظم لیگ است. ما در گذشته قدم خوبی را برای این امر برداشتیم و لیگ کلاسیک را در چهار فصل برگزار کردیم رشته‌ای که با وجود نوپا بودنش به خوبی توسط رسانه‌ها دیده شد و استعدادهای خوبی هم کشف شدند. امیدوارم  این دو بخش به حال خود رها نشوند و بازهم شاهد برگزاری لیگ و اعزام به مسابقات بین‌المللی باشیم و فقط این رقابت‌ها در حد کشوری نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز