سلمان حسام در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون هیچ زمانی به خودش اجازه نداد از تجربیات من استفاده کند/ مدیران سابق دوومیدانی خودمحور بودند

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۴۰۹۷۱
فدراسیون هیچ زمانی به خودش اجازه نداد از تجربیات من استفاده کند/ مدیران سابق دوومیدانی خودمحور بودند
پرتابگر سابق تیم ملی ایران گفت: ما هیچ مدالی در المپیک 2020 توکیو نخواهیم داشت، چون المپیک جای المپیکی‌ها است. این رویداد مهم خرج دارد و برای رسیدن به آن ورزشکار باید 3 سال در اردوهای تیم ملی باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزار برنا، سلمان حسام، پرتابگر سابق تیم ملی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم‌های دوومیدانی ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو بیان کرد: در حال حاضر صاحب دوومیدانی نیامده است، زمانی که صاحبش بیاید دوومیدانی پیشرفت می‌کند. تا این ساعت هیچ زمانی از من به عنوان پیشکسوت این رشته دعوت نکردند تا به آن‌ها کمک کنم. من 8 کلاس بین‌المللی در کشورهای ایتالیا، آلمان، مالزی، ژاپن آموزش دیدم ولی فدراسیون هیچ زمانی به خودش اجازه نداد تا از ما دعوت کند و حتی از ما نظرخواهی کند.

وی افزود: کسانی در این فدراسیون هستند، بسیار خود محورند و در این 40 سال هم هیچ کاری انجام ندادند. بعضی از این نفرات در رشته خودشان یعنی پرش ارتفاع، هیچ ورزشکاری را تربیت نکردند. ما توانستیم در پرتاب‌ها کسانی را مثل احسان حدادی تربیت کنیم.

حسام اظهار داشت: همه این‌ها را خودمان فقط برنامه‌ریزی کردیم، بدون این‌که ریالی از فدراسیون بگیریم و پایی در فدارسیون داشته باشیم. این‌ها هیچوقت از ما نخواستند، من هم نرفتم پشت درب فدراسیون بنشینم و بگویم من بیایم کار کنم، این کارها را من نکردم و نخواهم کرد. ما کارشناس این ورزش هستیم باید بیایند از ما بخواهند تا ما چیزهایی که یاد گرفتیم را به جوانان یاد بدهیم.

پرتابگر سابق تیم ملی ایران در پایان گفت: ما هیچ مدالی در المپیک 2020 توکیو نخواهیم داشت، چون المپیک جای المپیکی‌ها است. این رویداد مهم خرج دارد و برای رسیدن به آن ورزشکار باید 3 سال در اردوهای تیم ملی باشد. متأسفانه مجید کیهانی همچین چیزی را انجام نداد و الان هم ایرج عرب آمده که من او را نمی‌شناسم اما او هم حتی از ما نظرخواهی نکرد. این افراد خود محورند، فقط می‌توانند خودشان یک مدت باشند و بعد بروند جای دیگر، متأُسفانه این روند را در دوومیدانی داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز