محمد نصیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

درباره کیانوش رستمی صحبت نمی‌کنم/ کار سختی برای مدال‌آوری در توکیو داریم/ مقصر اصلی افت وزنه‌برداری خود ورزشکاران هستند!

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۱:۲۸
کد خبر: ۹۴۰۹۷۵
درباره کیانوش رستمی صحبت نمی‌کنم/ کار سختی برای مدال‌آوری در توکیو داریم/ مقصر اصلی افت وزنه‌برداری خود ورزشکاران هستند!
قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران گفت: چند تا از قهرمانان وزنه‌برداری ما مریض شدند یا آسیب‌دیدگی دارند به همین دلیل مقداری کار برای مدال آوردن در المپیک سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نصیری قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و المپیک در مراسم گرامیداشت زادروز پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی متولدین آذر و دی‌ماه طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری ایران بیان کرد: ابتدا از ابطحی رئیس صندوق پیشکسوتان تشکر می‌کنم، از زمانی که آمده کارهای قشنگی انجام می‌دهند. برخی ممکن است خانواده‌هایشان هم نداند این قهرمانان چه افتخاراتی برای این مملکت به دست آوردند. اما همین که دور هم جمع می‌شویم و تولدی برای دوستان می‌گیریم بسیار خوشحال کننده است.

وی افزود: چند تا از قهرمانان وزنه‌برداری ما مریض شدند یا آسیب‌دیدگی دارند به همین دلیل مقداری کار برای مدال آوردن در المپیک سخت است. من از پروردگار می‌خواهم آبرویشان را حفظ کند تا بتوانند برای این مملکت مدال بیاورند. اما من راجع به کیانوش رستمی صحبت نمی‌کنم.

نصیری اظهار داشت: وزنه‌برداری کشور افت نداشته است، اگر هم افتی وجود دارد مقصر اصلی آن خود ورزشکاران هستند و این موضوع به فدراسیون مربوط نمی‌شود. خود ورزشکاران برنامه‌ تمرینی خود را انجام نمی‌دهد و نمی‌خواهد که موفق باشد. برخی وزنه‌برداران باید در مسابقات مختلف شرکت می‌کردند تا خودشان را به دنیا معرفی کنند، وقتی شرکت نکنند و خودشان این مسائل را داشته باشند، معلوم است که موقعیت‌شان برای قهرمانی خوب نخواهد بود.

قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران در پایان گفت: من به مردم قول می‌دهم وزنه‌برداری همان طور که اولین مدال المپیک را برای این مملکت به دست آورده است، باز هم می‌توانیم در آینده قهرمانان خوبی داشته باشیم و باز هم این رشته مدال‌های رنگارنگی در المپیک داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز