حسن روشن در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی برنگردد بهتر است/ نباید بیشتر از این ارج و قرب استقلال را پایین بیاورند/ آبی‌پوشان شرایط قهرمانی را دارند

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۳:۱۷
کد خبر: ۹۴۱۰۰۲
استراماچونی برنگردد بهتر است/ نباید بیشتر از این ارج و قرب استقلال را پایین بیاورند/ آبی‌پوشان شرایط قهرمانی را دارند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با این اهانتی که استراماچونی به باشگاه می‌کند، برنگردد بهتر است. استراماچونی با این شرایط لیاقت ندارد که در استقلال باشد، او با این تیم بزرگ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مشکلات اخیر این باشگاه با استراماچونی سرمربی تیم بیان کرد: اگر می‌خواهند ارج وقرب استقلال را پایین بیاورند، با استراماچونی مذاکره کنند، چون اگر حرف او منطقی و فقط در مورد پول بود، باید همان روزهای اول حل می‌شد. استقلال بود که استراماچونی را بزرگ کرده و نباید این شرط‌ها را می‌گذاشت. باید از هواداران عذرخواهی کند، اگر هم مشکلی برای او ایجاد شده که حق دارد، در این صورت مدیرعامل و عوامل سابق باشگاه مقصر بودند. هواداران هیچ تقصیری نداشتند جز این که استقلال را حمایت کرده‌اند. با این اهانتی که استراماچونی به باشگاه می‌کند، برنگردد بهتر است. استراماچونی با این شرایط لیاقت ندارد که در استقلال باشد، او با این تیم بزرگ شد.

وی افزود: من معتقدم هر مربی الان بخواهد تنها کار کند، درست نیست. مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند، اگر هیات مدیره 15 نفر از پیشکسوتان را جمع کند که کسانی توسط آن‌ها انتخاب شوند تا افکار عمومی را دست خود بگیرند. پس از آن یکی از نفرات آماده‌تر روی صندلی بنشیند، اما تنهایی تصمیم نگیرد. اگر قرار است قهرمان شویم، خرد جمعی دست به دست هم داده باشند و اگر هم شکست خوردیم، سر یک نفر خراب نشود، چون الان موقع خراب کردن یک نفر نیست.

روشن اظهار داشت: استقلال هنوز برای بازی‌های آسیایی خصوصا مرحله دوم، چندین سال است که آمادگی کافی نداریم. تیم‌های ما شرایط قهرمانی و پیروزی در ایران را دارند، هنوز تیمی را نبستیم که در صورت قهرمانی با همان ترکیب در آسیا بازی کند. قرارداد بازیکنان یک ساله است، چون ترکیب تیمی که به آسیا می‎‌رود، متفاوت خواهد بود. ما هنوز مشکل ثبات تیمی داریم، انشاالله بتوانند این مسئله را کنترل کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: پرسپولیس و استقلال چون آکادمی ضعیفی دارند، بنابراین خیلی کم پیش می‌آید بازیکن ما به تیم اول برود. باشگاه‌هایی در دنیا موفق خواهند بود که دو کمیته آن‌ها قوی باشد، یکی کمیته پیشکسوتان و یکی آکادمی استعدادیابی آن‌ها است. وقتی بازیکن تولید شود و پیشکسوت احترام داشته باشد، خود تیم تشکیل می‌شود. چون بازیکن می‌فهمد اگر باسابقه شود، چقدر به او احترام می‌گذارند. تولید بازیکن باعث می‌شود تیم احساس خطر کند که جوانان دیگری هم هستند و بهتر بازی کنند.

وی در پایان گفت: من اصلا بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم، چون نمی‌توانم باور کنم کسانی که با این تیم بزرگ می‌شوند، بعد می‌روند و پشت سر باشگاه حرف می‌زنند. مربی و بازیکن باید از حضور در این تیم افتخار بکند چون پرسپولیس و استقلال جزو بهترین و پرهوادارترین تیم‌ها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز