فدراسیون‌ها باید یک مشاور روانشناس در کنار خود داشته باشند؛

صالحی امیری: منابع مالی به فدراسیون‌های المپیکی تزریق شد/ جلسات کمیته با همگرایی وتعامل خوبی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۹:۳۰
کد خبر: ۹۴۱۳۸۵
صالحی امیری: منابع مالی به فدراسیون‌های المپیکی تزریق شد/ جلسات کمیته با همگرایی وتعامل خوبی برگزار می‌شود
رییس کمیته ملی المپیک با اعلام اینکه منابع مالی خوبی به فدراسیونهای المپیکی تزریق شده است، بیان کرد: نشست‌ها در کمیته با همگرایی و تعامل انجام و مصوبات به طور جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر صالحی امیری صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در ابتدای سخنانش از سلطانی‌فر به خاطر انتخاب آقای علینژاد قدردانی کرد و افزود:  اعتقاد دارم پست معاونت قهرمانی بسیار حساس است و علینژاد به عنوان یکی از روسای موفق ما می‌تواند در این پست مفید باشد. 

او در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارائه کرد و افزود : ۳۸ جلسه با فدراسیون‌های المپیکی گذاشته شده و تاکنون ۱۷ فدراسیون به ستاد عالی آمدند و خداروشکر با همگرایی جلسات پیش می‌رود.

رییس کمیته ملی المپیک  خاطرنشان ساخت:  واقعیت این است که همه فدراسیون‌های المپیکی در تلاش هستند و باید زحمات همه دیده شود.

وی همچنین در خصوص تخصیص بودجه به فدراسیون‌های المپیکی اظهار داشت: در حوزه منابع هفته پیش تزریق مالی خوبی با تلاش وزیر ورزش و خانم‌ فرامرزیان صورت گرفت.

صالحی امیری در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به کمیسیون‌های ده‌گانه در کمیته ملی المپیک کرد و افزود: جلسات این کمیسیون‌ها  برگزار می‌شود در این جلسات مباحث مختلف مطرح می‌شود  و از روسای فدراسیون‌ها می‌خواهم که به صورت جدی در این جلسات حضور داشته باشند.

وی در خصوص موضوعات مطروحه در این جلسات اظهار داشت: راهکارهای فرهنگی را در جلسات کمیسیون‌ها درحال پیگیری هستیم و همچنین بحث‌های روانشناسی را دنبال می‌کنیم.

او افزود: فدراسیون‌ها باید در راستای برنامه کمیته المپیک باید یک مشاور روانشناس در کنار خود داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز