حسین عبدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در میانه میدان به یک بازیکن نیاز دارد/ افراد نزدیک به باشگاه باید تصمیمات بهتری بگیرند/ حمایت‌ها از کالدرون با قهرمانی نیم‌فصل خودش را نشان داد

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۶:۵۹
کد خبر: ۹۴۲۹۵۵
پرسپولیس در میانه میدان به یک بازیکن نیاز دارد/ افراد نزدیک به باشگاه باید تصمیمات بهتری بگیرند/ حمایت‌ها از کالدرون با قهرمانی نیم‌فصل خودش را نشان داد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم در ادامه روند فعلی بازی‌های زیباتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین عبدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران، پیرامون قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل نخست به خبرنگار برنا گفت: بنده زمانی که پرسپولیس در ابتدای فصل نتیجه نمی‌گرفت، تاکید داشتم باید به کالدرون هم به اندازه برانکو فرصت داده شود. بسیار خوشحالم که دوستان در باشگاه از جمله انصاری‌فرد از کالدرون حمایت کردند و حالا تیم توانست قهرمان نیم فصل شود.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس افزود: البته برخی انتقادات وجود دارد، از جمله اینکه تیم آن‌گونه که باید خوب بازی نمی‌کند. در این‌باره معتقدم تیم بعد از این نتایج خوب و با بالا رفتن حس اعتماد به نفس، کم‌کم و در ادامه روند فعلی بازی خوب هم انجام می‌دهد و زیباتر بازی می‌کند.

مربی سابق پرسپولیس درادامه با اشاره به حضور انصاری‌فرد در راس باشگاه خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که یکی از همبازیانم در راس کادر مدیریتی باشگاه قرار دارد. حضور افرادی مانند انصاری‌فرد که بی‌تردید تعصب و عرق بالایی به باشگاه دارد در مقابل برخی که با ارتباط مدیر باشگاه بودند اگر هیچ سودی نداشته باشد، ضرری هم ندارد. حال اینکه می‌دانیم امثال این افراد ورزشی تا چه حد کارآمد هستند و من فکر می‌کنم حضور فردی که از بدنه باشگاه است تاثیرات بسیار مثبتی در روند کاری تیم خواهد داشت.

کاپیتان اسبق سرخ‌پوشان درپاسخ به این سوال که به نظرش پرسپولیس برای موفقیت در آسیا و لیگ باید در چه پست‌هایی اقدام به جذب بازیکن کند، عنوان کرد: بنده در حال حاضر به پرسپولیس نزدیک نیستم و بی‌تردید افراد نزدیک به تیم در این باره راحت‌تر می‌توانند صحبت کنند. اما آنچه که به نظر می‌رسد برای تقویت تیم در نیم فصل دوم و بویژه در لیگ قهرمانان آسیا، باید یک مهاجم کنار علیپور اضافه شود. نکته دیگر جذب بازیکنانی است که در پست‌های تخصصی به آنها نیاز است، بنده از بازیکنی نام نمی‌برم اما برخی بازیکنان در نیم فصل در پست‌های تخصصی خود بازی نکردند. ضمن اینکه معتقدم در میانه میدان نیاز به بازیکنی داریم که بتواند ضرب آهنگ بازی را تغییر دهد. این صرفا به معنای حضور یک بازیکن که بتواند سرعت بازی را بالا ببرد نیست. بلکه یک هافبک با توانمندی بالا که در رقابت‌هایی مانند لیگ قهرمانان آسیا در صورت نیاز بتواند ضرب آهنگ بازی را تند یا کند کند. به هرحال امیدوارم پرسپولیس بتواند با تقویت خود در پایان فصل در لیگ قهرمانی خود را تکرار کند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به خوبی از شان فوتبال ایران دفاع کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز