امروز؛

مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۰ سوئیس برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۷:۵۹
کد خبر: ۹۴۳۴۵۶
مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۰ سوئیس برگزار شد
مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان 2020 سوئیس عصر امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان 2020 سوئیس عصر امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.

این مراسم که با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رغبتی ،اسبقیان و عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، پیشکسوتان، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان، مسئولین فدراسیون و خانواده‌های ملی پوشان و جمعی از اصحاب رسانه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای اسکی بازان جوان اعزامی گفت: درواقع اسکی بازان که با کوه و برف در ارتباطند طبع بلندی دارند و بسیار مهربان و سخت کوش هستند و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هر چه در توان داشت از اسکی بازان اعزامی به این بازی‌ها حمایت کردند.

وی افزود: البته ما از اسکی بازان انتظار قهرمانی نداریم اما مطمئنیم بدون تردید این عزیزان با تمام تلاش به مصاف رقبای خود خواهند رفت و همین برای ما ارزشمند است و معتقدیم اسکی می‌تواند در بازی‌های المپیک 2024 و 2028 با ظرفیت بسیار خوبی که برای توسعه این ورزش ایجاد شده نمایش خوبی داشته باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن قدردانی از مجموعه فدراسیون اسکی کادر فنی و ملی پوشان اعزامی برای کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان داشت: بدون تردید این جوانان و آینده سازان اسکی با تمام توان به مصاف حریفان المپیکی خود می‌ورند.

در خاتمه این مراسم از 6 نفر از ملی پوشان تیم ملی اسکی آلپاین و همچنین اسکی روی چمن که در رقابت‌های نونهالان و نوجوانان آسیا، جام جهانی و کاپ جهانی موفق به کسب مدال شدند تقدیر به عمل آمد.

ایران در نخستین دوره بازی‌های المپیک جوانان با 3 نماینده و در دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان با دو نماینده شرکت داشت.

سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 19 دی ماه تا 2 بهمن در لوزان سوئیس برگزار و تیم ملی ایران با 6 نماینده و با سرپرستی عبدی افتخاری راهی این بازی‌ها خواهد شد.

تیم ملی اسکی آلپاین: آرتمیس حسینی_ روهام صبا

 تیم ملی اسکی صحرانوردی: فرنوش شمشکی_ امیرحسین بندعلی

 تیم ملی اسکی کوهستان: رکسانا ساوه شمشکی_ علی کلهر

مربیان: باقر کلهر (آلپاین مردان)_ سمیرا زرگری (آلپاین زنان)

احمد کاویان (صحرانوردی) ابوالفضل ساوه ای (کوهستان)

  نفرات اعزامی به سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان می‌باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز