سردار اسماعیل کوثری:

خون سردار سلیمانی موجب اتحاد و یکپارچگی شده است

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۵:۴۴
کد خبر: ۹۴۶۰۰۸
خون سردار سلیمانی موجب اتحاد و یکپارچگی شده است
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: خون سردار سلیمانی موجب اتحاد و یکپارچگی و سبب وحشت استکبار جهانی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در حاشیه میعاد جامعه ورزش با شهید والا مقام سپهبدحاج قاسم سلیمانی گفت: خون این شهیدان به ویژه حاج قاسم سلیمانی آن چنان وحدت و یکپارچگی ایجاد کرده که سبب وحشت استکبار جهانی شده است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه افزود: با درود به ارواح پاک شهدا به ویژه شهدای اخیر که توسط بدترین انسان‌ها که ادعای حقوق بشر دارند و در راس آن‌ها رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند. حقیقتا باید بگوئیم دل همه ما داغدار شده است، اما قطعا خون این شهیدان آن چنان وحدت و یکپارچگی به وجود آورده که باعث وحشت استکبار جهانی شده است.

سردار کوثری عنوان کرد: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت و برای احیای دین خدا و پیشرفت کشور فدا کرد و در آخر به آنچه می‌خواست رسید. ما باید راه او را صادقانه ادامه دهیم و باعث شویم با اعمال خود روح این شهیدان شاد شود و باعث شادی دل مقام معظم رهبری و مردم شویم.

جانشین قرارگاه ثارالله عنوان کرد: برادران و خواهرانی که در کسوت ورزشکار در وزارت ورزش و دیگر نهادها خدمت می‌کنند به نوبه خود از آن‌ها تشکر می‌کنم که در این مراسم شرکت و این مراسم باشکوه را برگزار کردند. انشاالله که بتوانیم کاری کنیم که این پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و ملت ایران نیز پیروز و موفق باشند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پاسخ شما به استکبار جهانی چیست، خاطرنشان کرد: منتظر باشند که بالاخره آن ضربه شصت که در سخت‌ترین شرایط خواهد بود به آن‌ها نشان داده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز