سوزان دولت آبادی اعلام کرد؛

حرکت دست روی دوچرخه تایید شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۷:۳۳
کد خبر: ۹۴۷۱۵۱
حرکت دست روی دوچرخه تایید شد
سوزان دولت آبادی بنیانگذار رشته دوچرخه ثابت سالنی اسپینینگ مجوز حرکت دست روی دوچرخه را در زمان سرپرستی آقای مولایی دریافت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دومین نشست خبری سوزان دولت آبادی بنیانگذار رشته دوچرخه ثابت سالنی اسپینینگ برگزار شد که وی توانست مجوز حرکت دست روی دوچرخه را در زمان سرپرستی آقای مولایی دریافت کند.

وی در خصوص گرفتن مجوز دست بر روی دوچرخه گفت: بعد از مدتها دونده گی توانستم با تایید آقایان مولایی و گواریی مجوز حرکت دست بر روی دوچرخه رو در تاریخ ۱۱ دیماه کسب کنم این در حالی است که این حرکت قبلا در اسپینینگ تایید نشده بود همچنین نامه ارسالی از فدراسیون ورزش های همگانی چند بند دارد که از منزل نو شناسی باعث مهارت در رکاب زنی می شود در ضمن این رشته زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی است و به هیچ عنوان زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری نخواهد رفت.

دولت آبادی در ادامه افزود: من در حال حاضر ریس کمیته اسپینینگ نیستم اما تمام تلاشم را برای این رشته ورزشی میکنم ضمن اینکه خیلی از دوستان فکر میکنند به محض ورود من به این رشته میخواهم تغییراتی انجام دهم اصلا درست نیست زیرا تمام مدرسین و مربیان با قدرت می توانند به کارشان ادامه دهند .

او در مورد مشکلات دوچرخه های اسپینینگ گفت:  من سال ۸۴  با این ورزش در انگلستان آشنا شدم و توانستم سال ۱۳۸۶ این رشته ورزشی را به ثبت برسانم و اولین دوچرخه را وارد ایران کنم تا این ورزش همگانی شود، قیمت دوچرخه ها درحال حاضر از ۸۰۰ هزار تومان تا نهایت ۳ میلیون است اما به تازگی مسئول این رشته ورزشی دوچرخه های اسپینینگ را با قیمت ۴ برابر بالاتر روانه بازار و این ورزش را جزو ورزش های لاکچری کرده است.

بنیانگذار اسپینینگ خاطر نشان کرد: من برای به روز رسانی  کتابی های این رشته را جمع آوری و ترجمه کردم که به امانت به دوستان سپرده بودم اما در کمال ناباوری کتاب را به اسم خودشان چاپ کردند. نکته جالب این است که با این وجود رشته اسپینینگ در حال تنزل است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز