رقابت‌های انتخابی المپیک زنان قاره آسیا؛

شاگردان جوان شعبانیان، مغلوب کره‌جنوبی شدند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۱:۵۲
کد خبر: ۹۴۷۶۳۲
تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک زنان قاره آسیا مقابل کره جنوبی شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف کره جنوبی رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

بنا به صلاح دید کادر فنی، ترکیب اولیه تیم ملی ایران در این بازی یک تغییر داشت تا الهه پورصالح جایگزین آیتک سلامت شود. شیرتری، آشفته، روستا، امینی، متقیان و محتشمی پور (لیبرو) دیگر بازیکنان ایران در ترکیب اولیه بودند.

کره جنوبی تیم هشتم رنکینگ جهانی که یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه المپیک از قاره آسیاست در حالی مقابل ایران (تیم سی و نهم رنکینگ جهانی) قرار گرفت که فدراسیون والیبال این کشور مدت‌هاست هدایت نیمکت تیم ملی این کشور را به استفانو لاوارینی ایتالیایی در کسوت سرمربی و گنزالز دیگر هم وطن او به عنوان دستیار دوم سپرده است.

کره که پیش تر در اولین بازی خود در انتخابی المپیک با نتیجه 3 بر صفر اندونزی را از پیش رود برداشته بود، در ست اول بازی مقابل ایران با اتکا به قدرت سرویس و سرعت بازیکنانش توانست با نتیجه 25 بر 15 پیروز شود.

هرچند عملکرد شاگردان شعبانیان در ست اول بازی قابل قبول بود اما در ست دوم تیم ایران باز هم در توپ های دریافتی دچار مشکل شد تا کره در این ست با اختلاف امتیاز بالا (25 بر 9) نتیجه را به سود خود کند.

ست سوم در حالی آغاز شد که شاگردان شعبانیان عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و تا امتیاز 13 پا به پای حریف قدر خود پیش آمدند، اما در نهایت این ست را هم با امتیاز 25 بر 19 به کره واگذار کردند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران فردا در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف اندونزی می‌رود. اندونزی همچون ایران تاکنون دو شکست مقابل قزاقستان و کره کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز