در آستانه اولین دیدار تیم امید در انتخابی المپیک؛

میرغفاری: تیم امید آماده افتخار آفرینی است

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۲:۳۶
کد خبر: ۹۴۷۶۵۷
میرغفاری: تیم امید آماده افتخار آفرینی است
سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از دیدار حساس تیم ملی برابر ازبکستان در مرحله انتخابی المپیک گفت: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همه امکانات لازم را برای تیم امید فراهم کرده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید علی میرغفاری سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و شهادت سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی بچه های تیم ملی روزهای اول کمی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتند اما اکنون مصمم به شادکردن ملت هستند.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران ادامه داد: تمرینات منظم و روحیه بخشی را انجام دادیم و همه بازیکنان در سلامت کامل هستند. فقط دروازه بان اصلی ما معراج اسماعیلی آسیب دارد که با تلاش کادر پزشکی به بازی دوم خواهد رسید. البته سایر دروازه بانان تیم در آمادگی روحی و بدنی کمل قرار دارند و نگرانی از این بابت نداریم.

وی افزود: با تلاش فدراسیون فوتبال و تمهیدات و پشتیبانی خوب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همه امکانات لازم برای تیم پیش بینیی شده است. حتی دو آشپز ایرانی و روانشناس هم با خود آورده ایم تا همه چیز تحت کنترل باشد و با تمام قوا به میدان برویم.

غفاری در پایان گفت: گام اول برای ما خیلی حساس و مهم است و امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاش بچه ها برای غرور ملی و اقتدار ایران بجنگیم و پیروز باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز