ورژ آبکاریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

چارچوب فعالیت‌های ما در فیبا مشخص نشده است/ هدفی به جز توسعه بسکتبال ایران نداریم

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۹:۰۸
کد خبر: ۹۴۸۱۲۲
چارچوب فعالیت‌های ما در فیبا مشخص نشده است/ هدفی به جز توسعه بسکتبال ایران نداریم
عضو کمیته فنی فیبا آسیا گفت: بدون تردید هدف همه ما توسعه بسکتبال است و قطعا برای تحقق این هدف نیز همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام فدراسیون بسکتبال آسیا، سه ایرانی عضو کمیته‌های فیبا آسیا شدند. ورژ آبکاریان از داوران بین المللی بسکتبال عضو کمیته فنی، علی توفیق دبیر اسبق فدراسیون بسکتبال عضو کمیته جوانان و دکتر محمد حسین پورغریب عضو کمیته پزشکی فیبا آسیا شدند.

ورژ آبکاریان عضو کمیته فنی فیبا آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا در این رابطه اظهار کرد: من از سال 2000 به عنوان داور بین‌المللی در بسکتبال فعالیت کردم و سپس از سال 2014 نیز به عنوان ناظر در این رشته فعالیت داشتم در همین رابطه فدراسیون آسیایی بسکتبال از ما درخواست کرد که رزومه خودمان را ارسال کنیم که در نهایت هم سه نفر در پست‌های مختلف با توجه به همان رزومه‌هایی که مطرح شد انتخاب شدیم.

او  اضافه کرد: درحال حاضر هنوز چارچوب فعالیت‌های ما در این پست‌ها مشخص نشده است که دقیقا چه کارهایی را می‌توانیم انجام دهیم و یا در چه مسائلی می‌توانیم ورود کنیم. ولی بدون تردید هدف همه ما توسعه بسکتبال است و قطعا برای تحقق این هدف نیز همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

آبکاریان در پایان در خصوص نقش فدراسیون بسکتبال در کسب این سمت‌ها نیز توضیح داد: طبیعتا همه این اتفاقات زیر نظر فدراسیون صورت گرفته و ما همه مدارک‌مان را از طریق فدراسیون ارسال کردیم. اما طبیعتا تشخیص نهایی به عهده فیبا آسیا بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز