علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

احمدی با شرایط مطلوب فاصله دارد/ نباید متکی به شانس باشیم/ هنوز کمکی از فدراسیون برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان نخواسته‌اند

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۲:۴۸
کد خبر: ۹۴۹۴۱۰
احمدی با شرایط مطلوب فاصله دارد/ نباید متکی به شانس باشیم/ هنوز کمکی از فدراسیون برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان نخواسته‌اند
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: خوشبختانه سیل سیستان و بلوچستان آنقدر بزرگ نبود که از فدراسیون قایقرانی کمک بخواهند، اما مطمئن باشید اگر چنین درخواستی کنند، دختران و پسران ما به یاری هموطنانمان خواهند شتافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا سهرابیان درخصوص یاری قهرمانان قایقرانی ایران به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در حال حاضر هنوز کمکی از طرف هلال احمر یا ارگان‌های دیگر درخواست کمکی به ما داده نشده است. زمان سیل گلستان، ورزشکارانی که می‌خواستند خودشان را برای کاپ جهانی آلمان آماده کنند، همه به کمک مردم سیل‌زده آق‌قلا شتافتند، چون از فدراسیون ما درخواست کمک کرده بودند. در حال حاضر ورزشکاران ما در آن‌جا هستند و طی تماس‌هایی که داشتیم، گفتند توسط ارگان‌های مختلف به این مسئله کمک می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه آنقدر بزرگ نبود که از فدراسیون قایقرانی کمک بخواهند، اما مطمئن باشید اگر چنین درخواستی کنند، دختران و پسران ما هنوز هم همان‌هایی هستند که در بدترین شرایط کمک کردند چه برسد که از ما درخواست کمک کنند، بی‌شک ما در این شرایط کوتاهی نمی‌خواهیم کرد.

سهرابیان در خصوص شرایط تیم‌های ملی کشورمان اظهار داشت: باتوجه به این که مسابقات کسب سهمیه المپیک را در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده پیش رو داریم و ورزشکاران ما در حال تلاش برای رسیدن به شرایط آرمانی هستند، برخلاف دوره‌های گذشته که در این فصل تمرینات بدنسازی خود را انجام می‌دادند، امسال ورزشکاران برای رسیدن به اوج آمادگی تلاش می‌کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: احمد احمدی هم به خواست مربی خود و با شرایط مالی که حامیان مالی شخصی‌اش در نظر گرفتند، در مسابقات اسپانیا و فرانسه حاضر شد. احمدی با شرایط بسیار مطلوب فاصله دارد، اما تمام تلاشش را می‌کند. ما نباید فقط به شانس متکی باشیم و در واقع باید به توانمندی‌ها و امکانات متوصل شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز