احمد بهروزیان فرد؛

امروز هر بوشهری تا اولین مکان ورزشی تنها ۸ دقیقه فاصله دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۴:۴۶
کد خبر: ۹۵۱۵۷۲
امروز هر بوشهری تا اولین مکان ورزشی تنها ۸ دقیقه فاصله دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سرانه ی فضای ورزشی استان بوشهر در دولت تدبیر و امید به دو برابر افزایش یافته و از ۰/۶۴ متر مربع به ۱/۱۶ رسیده است. در حالی که فاصله ی هر هم استانی ما تا اولین مکان ورزشی بیش از 40 دقیقه بود امروز به زیر 8 دقیقه رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد بهروزیان فرد با اشاره به المپیک توکیو گفت : در حال حاضر دو ورزشکار بوشهری در رشته ی تیراندازی و پارادومیدانی موفق به کسب  سهمیه شده اند و تا زمان مسابقات به کسب چند سهمیه ی دیگر نیز امیدواریم.

بهروزیان افزود: با توسعه ی زیرساختهای ورزشی و ایجاد شرایط مطلوب در این زمینه ، اولویتهای ورزشی استان را شناسایی کرده ایم و درجهت استعدادیابی و برنامه ریزی برای توسعه ورزش پهلوانی و قهرمانی در مسیری روشن و رو به رشد و پیشرفت قرار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر  گفت: سرانه ی فضای ورزشی استان بوشهر در دولت تدبیر و امید به دو برابر افزایش یافته و از ۰/۶۴ متر مربع به ۱/۱۶ رسیده است. در حالی که فاصله ی هر هم استانی ما تا اولین مکان ورزشی بیش از 40 دقیقه بود امروز به زیر 8 دقیقه رسیده است

وی در بعد توسعه ورزش روستایی نیز به تجهیز خانه های ورزش روستایی اشاره کرد و گفت: 104 خانه ی ورزش روستایی در سراسر شهرستانهای استان تجهیز شده اند که رضایتمندی جامعه ی هدف را با ایجاد فضای پر نشاط ورزشی در روستاها در پی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز