حسن طباطبایی:

همه سهمیه‌های کاراته را برای المپیک ۲۰۲۰ می‌خواهیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۵:۴۵
کد خبر: ۹۵۲۱۰۹
همه سهمیه‌های کاراته را برای المپیک ۲۰۲۰ می‌خواهیم
رییس فدراسیون کاراته گفت: اگر حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نبود و به مسابقات کاراته وان شیلی اعزام نمی شدیم کار کسب سهمیه دشوار می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن طباطبایی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: سال 2020 را با کسب 5 مدال طلا و یک برنز در کاراته وان شیلی شروع کردیم که امیدوارم یک مقدمه خیلی خوب باشد. 

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: در سال مهمی قرار داریم و امتیازات خوبی در شیلی برای کسب سهمیه المپیک جمع کردیم اما هنوز مسابقات مهم دیگری پیش رو داریم. الان ورزشکاران در فرانسه هستند و بعد از یک هفته اردو باید در مسابقات کاراته وان پاریس شرکت کنند. سپس به تهران می آیند تا اواخر بهمن ماه به مسابقات امارات اعزام شوند. 

وی افزود: دو مسابقه مهم دیگری که تا پایان سال پیش رو داریم مسابقات سالزبورگ اتریش و مراکش خواهد بود و بعد از آن تا حدود زیادی وضعیت سهمیه های المپیک مشخص خواهد شد. هر کشور حداکثر سه مرد و سه زن در کومیته و یک مرد و یک زن در کاتا میتواند کسب سهمیه برای المپیک 2020 کند. 

طباطبایی درخصوص شانس ایران در این کسب سهمیه ها گفت: در کومیته همه سهمیه ها را می خواهیم و در کاتا هم نا امید نیستیم. در حال حاضر ظرفیت خوبی در کومیته داریم و بهترین نتیجه سال 2019 را در بین تمام تیم های جهان گرفتیم. تیم خوب و باتجربه، کادر فنی پخته و ورزشکاران با انگیزه ای داریم که به خوبی هم حمایت می شوند. 

او در پایان تاکید کرد: ما اعزام های زیادی در کاراته داشته و داریم که بدون حمایت دکتر سلطانی فر و صالحی امیری ممکن نبود. بخصوص اعزام به شیلی که بسیار پرهزینه بود و خدا را شکر روسفید شدیم. امیدوارم با وجود تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور وجود دارد این حمایت ها تا المپیک ادامه دار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز