محمد نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

منافع ملی یک اولویت است/ رای AFC ناعادلانه و سیاسی بود/ شیخ سلمان نشان داده که نمی‌توان به او اطمینان کرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۳:۴۱
کد خبر: ۹۵۲۸۲۳
منافع ملی یک اولویت است/ رای AFC ناعادلانه و سیاسی بود/ شیخ سلمان نشان داده که نمی‌توان به او اطمینان کرد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بنده معتقدم همه باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در راستای حمایت از منافع ملی کشور که یک الویت است، باید به این رای اعتراض کنند و پای تصمیم قاطعانه خود بایستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد رای کنفدراسیون فوتبال آسیا و گرفتن میزبانی از نمایندگان ایران به خبرنگار برنا گفت: همه باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در راستای حمایت از منافع ملی کشور که یک اولویت است، باید به این رای اعتراض کنند و پای تصمیم قاطعانه خود بایستند.

وی افزود: این یک رای سیاسی بود و در راستای جلوگیری از دخالت سیاست در تصمیم‌گیری فوتبال اعتقاد دارم تیم‌های ایرانی باید از این مسابقات انصراف دهند و البته می‌دانم چنین کاری می‌تواند باعث شود که نمایندگان ما با محرومیت مواجه شوند، اما همه بر حفظ و پافشاری به‌روی منافع ملی تاکید داریم.

نوری در ادامه با اشاره به سفر شیخ سلمان به ایران اظهار داشت: شیخ سلمان علی‌رغم حضور در ایران و قول‌هایی که برای حفظ منافع فوتبال ایران داده بود در این شرایط نشان داد نمی‌تواند جلوی اخذ تصمیمات ناعادلانه در afc را بگیرد و نباید به او دیگر اعتماد داشت. به هرحال امیدوارم این رای تغییر کند و کار به شکلی پیش برود که از منافع نماینده‌های کشورمان دفاع شود و انشاالله باشگاه‌ها بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که اگر رای کمیته مسابقات AFC مورد تایید کمیته اجرایی هم قرار بگیرد، نماینده‌های ایران باید چه تصمیمی بگیرند، بیان کرد: گویا در صورت شرکت نکردن در بازی‌ها قرار است ۲ سال محروم شویم و شاید هم فوتبال‌مان ضربه بخورد، اما به نظر من یک بار باید جلوی چنین تصمیم‌هایی قرار بگیریم. اگر بخواهیم زیر بار این ذلت برویم و هر چیزی که AFC برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرد را بپذیریم، این مسئله در سال‌های دیگر نیز به شکل‌های مختلف تکرار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز