مظفرعلیشاهی؛

از ورزشکاران المپیکی و افتخار آفرین استان ایلام تجلیل خواهیم کرد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲:۴۰
کد خبر: ۹۵۲۹۴۲
از ورزشکاران المپیکی و افتخار آفرین استان ایلام تجلیل خواهیم کرد
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: خوشبختانه تاکنون دو تیرانداز از استان محروم ایلام سهمیه المپیک 2020 توکیو را گرفته اند و دو نفر دیگر در وزنه برداری و کاراته هم به کسب سهمیه بسیار نزدیک هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مظفرعلیشاهی  در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه بسترسازی هفت زمین چمن در نقاط مختلف استان ایلام انجام شده و بزودی با همکاری بنیاد مستضعفان دارای چمن خواهد شد. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: امیدواریم اواخر بهمن یا اوایل اسفند این زمین های چمن در هفت شهر مختلف استان متناسب با نیاز مردم به بهره برداری برسد. همچنین شش زمین مینی فوتبال هم در چهار شهر استان با مشارکت شرکت نفت در حال انجام است. 

وی افزود: با توجه به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان ایلام یکی از موارد کلنگ زنی چهل زمین چمن فوتبال در چهل روستای استان ایلام است که 26 زمین از اعتبارات ملی و 14 تا هم از اعتبارات استانی تا سال 1399 تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. همچنین سالن چند منظوره بانوان را کلنگ میزنیم که تا پایان همین دولت با پیشبینی اعتبارات افتتاح خواهد شد. 

تاکید کرد: همچنین یازده مکان ورزشی اعم از زمین چمن و سالن های ورزشی روستایی و شهری تقریبا آماده افتتاح داریم که اگر تزریق اعتبارات مناسب باشد تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید. 

او در پایان گفت: خوشبختانه تاکنون دو تیرانداز قهرمان یعنی آرمینا صادقیان و جواد فروغی از استان محروم ایلام سهمیه المپیک گرفته اند. علی هاشمی در وزنه برداری و ذبیح الله پورشیب در کاراته هم دو ورزشکار دیگرمان هستند که به المپیک بسیار نزدیکند. در پایان سال طی مراسمی از تمام ورزشکاران و قهرمانان استان ایلام تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز