امروز انجام شد؛

مجمع همدلی در آستانه المپیک ۲۰۲۰

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۰:۳۰
کد خبر: ۹۵۳۰۰۶
مجمع همدلی در آستانه المپیک ۲۰۲۰
چهل و هفتمین مجمع کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شده که ورزش ایران اسلامی هم شدیدترین تحریم ها را تجربه می کند اما تدبیر و آرامش موجبات دوری از حاشیه ها را بوجود آورده و امید را برای حل چالش ها رقم زده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع چهل و هفتم کمیته ملی المپیک با ریاست دکتر سلطانی فر آغاز شده است.

این مجمع در زمان تصمیمات سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود اما سایه همدلی و وحدت را می توان در عرصه کلان ورزش به وضوح مشاهده کرد.

آنجا که در سال های نه چندان دور حتی برای اهدا مدال به قهرمانان بازی های آسیایی توافقی بین نهادهای حاکمیتی ورزش ایران وجود نداشت و درهای همجواری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بسته شده بود اما گزارشی که در مجمع چهل و هفتم ارائه شد و دستاوردهای بزرگی را از جمله موزه ملی ورزش ایران و هماهنگی و وحدت رویه برای آماده سازی کاروان ورزشی ایران در راه المپیک ٢٠٢٠ به همراه داشت.

این گزارش حاکی از انسجام أرکان مختلف ورزش داشت جاییکه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی با رویکرد وحدت برای اقتدار ایران در حرکت هستند.

مجمع چهل و هفتم کمیته ملی المپیک مجمع واقعی همدلی برای ورزش ایران است.

وحدت رویه و همدلی موجی از امید را برای فائق آمدن بر مشکلاتی که از سر دشمنی با ایران تحمیل مَی شود ، بوجود آورده است.

مجمع کمیته ملی المپیک با توجه به برقراری آرامش در ورزش ایران مجمعی برای مقاومت مقابل تحریم های ورزشی ، مجمعی برای تدبیر در برابر دشمنان که ورزش را هم هدف گرفته اند و مجمعی برای دمیدن روح امید در مردم ورزشدوست است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز