بازگشت هیجان به سالن‌های والیبال؛

نخستین شکست صدرنشین ثبت شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۸:۱۴
کد خبر: ۹۵۳۰۸۰
نخستین شکست صدرنشین ثبت شد
لیگ برتر والیبال مردان ایران که برای حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک تعطیل شده بود، امروز پیگیری شد تا هیجان این رشته ورزشی، بار دیگر به سالن‌ها بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم (معوقه) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز (یکشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای ارومیه، آمل، اصفهان، اردکان، تهران و گنبد پیگیری شد.

در سالن غدیر ارومیه، تیم شهرداری این شهر که پیمان اکبری به تازگی هدایت آن را بر عهده گرفته است، میزبان شهداب یزد بود و نماینده لیگ برتری ارومیه در سه ست متوالی مقابل حریف خود به پیروزی رسید تا شهرداری ارومیه به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و نماینده یزد، هفتمین شکست فصل را تجربه کند.

مرتضی اکرمی و مهدی نویدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که سه هزار تماشاگر داشت و 76 دقیقه زمان برد. حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ، نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی تیم پیکان، در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل میهمان کاله آمل بودند و به رغم پیروزی در دو ست اول و دوم این دیدار، در ست‌های سوم تا پنجم مغلوب میزبان شدند تا دومین شکست خود در رقابت‌های این فصل را تجربه کنند.

داوود نافعی و محمد آقایی داوران اول و دوم این دیدار بودند و احمد بندری و یونس حسن‌زاده نظارت بر آن را عهده‌دار بودند.

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان در سومین مسابقه هفته ششم لیگ برتر در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که محمد عشق‌دوست و اسماعیل رزقی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

بازیکنان سپاهان در این مسابقه در سه ست متوالی به پیروزی رسیدند تا تعداد بردهای خود را به عدد هفت برسانند و 21 امتیازی شوند. نماینده مریوان نیز هفتمین ناکامی خود را تجربه کرد تا همچنان یک برد و چهار امتیاز اندوخته داشته باشد.

خلیل یگانه مجد و علی یاوری نظارت بر دیدار فولاد و راه‌یاب ملل را بر عهده داشتند که 300 تماشاگر داشت و 83 دقیقه طول کشید.

در چهارمین مسابقه این هفته و با قضاوت احمد سرمست و علی اصغرثابتی، تیم‌های خاتم اردکان و شهروند اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اردکان در خانه خود سه بر یک مغلوب میهمان شد.

شهروند اراک با شکست اردکان، به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت و از انتهای جدول مسابقات، دو پله صعود داشت. شهباز صدری و اکبر توکلی ناظران این مسابقه بودند.

در این مسابقه که یک ساعت و 58 دقیقه طول کشید و هزار تماشاگر داشت، افشین فتاح بازیکن شماره یک شهروند اراک، از داور نخست، کارت زرد دریافت کرد.

نارنجی‌ پوشان سایپا این هفته در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری ورامین تیم بدون شکست لیگ برتر بودند و با شکست سه بر صفر این تیم، شگفتی ساز شدند.

ورامینی‌ها در دهمین مسابقه خود در لیگ برتر سال جاری،نخستین شکست را تجربه کردند اما همچنان با 9 برد و 23 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند. این دیدار 85 دقیقه طول کشید و 400 تماشاگر داشت.

محمد شاهمیری و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم، محمد حسن خوشدل و محمد حسین شفقی نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

شهرداری گنبد در سالن المپیک این شهر و در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر میزبان پیام خراسان بود و سه بر صفر میهمان خود را شکست داد و ششمین پیروزی خود را جشن گرفت.

محمدرضا درفش کاویان و حامد آقابراری داوران اول و دوم این مسابقه بودند و مسعود یزدان‌پناه و اسماعیل صباغ، نظارت بر این دیدار را که دو هزار و 500 تماشاگر داشت و 85 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند.

دیدار دو تیم شهرداری گنبد و پیام خراسان دو کارت زرد داشت که اکبر خداوردی سرمربی پیام و شهروز همایونفر بازیکن شماره 18 شهرداری گنبد، دریافت کنندگان این کارت‌ها بودند.

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:
 
شهرداری ارومیه 3 – شهداب یزد صفر (25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 20)
 
کاله مازندران 3 – پیکان تهران 2 (20 بر 25، 19 بر 25، 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 12)
 
فولاد سپاهان اصفهان 3 – راه‌یاب ملل مریوان صفر (25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 22)
 
خاتم اردکان یک – شهروند اراک 3 (26 بر 28، 23 بر 25، 25 بر 21 و 19 بر 25)
 
سایپا تهران 3 – شهرداری ورامین صفر (18 بر 25، 21 بر 25 و 16 بر 25)
 
شهرداری گنبد 3 – پیام خراسان صفر (25 بر 16، 25 بر 23 و 25 بر 17)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز