نیکا بیک‌لیکلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کار سختی برای صعود به المپیک توکیو داریم/ تا اعزام به مسابقات انتخابی دو اردوی دیگر برای تیم سه به سه برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۶:۲۶
کد خبر: ۹۵۳۷۶۶
کار سختی برای صعود به المپیک توکیو داریم/ تا اعزام به مسابقات انتخابی دو اردوی دیگر برای تیم سه به سه برگزار می‌شود
سرمربی تیم‌ملی سه نفره بانوان گفت: مسابقاتی که اسفندماه اعزام خواهیم شد هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی سطح بالایی دارد و 20 کشور در این رویداد حاضر خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیکا بیک‌لیکلی، سرمربی تیم‌ملی سه نفره بانوان، درباره میزان آمادگی ملی‌پوشان پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی المیپک 2020 در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اولین مرحله اردوی تیم‌ملی را پشت سر گذاشتیم که به نظرم اردو و تمرین خوبی بود، چون که بازیکنان در طول فصل درگیر مسابقات 5 نفره هستند کار را برای ما کمی سخت می‌کند. رقابت‌های سه به سه از سرعت بیشتری برخوردار است. اما به هر جهت تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم.

او اضافه کرد: اردوی بعدی از 12 اسفندماه شروع خواهد شد و یک اردو هم متصل به اعزام خواهیم داشت که طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم در این دو اردو بیشتر روی تمرینات تکنیکی تمرکز خواهیم داشت. در حال حاضر اکثر رقبای ما در کمپ‌های مختلف در حال آماده سازی هستند ما هم تلاش می‌کنیم با همین شرایط موجود خودمان را به مرز آمادگی لازم برسانیم.

بیک‌لیکلی در مورد شانس صعود به المپیک نیز توضیح داد: مسابقاتی که اسفندماه اعزام خواهیم شد هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی سطح بالایی دارد و 20 کشور در این رویداد حاضر خواهند شد که در نهایت سه تیم اول جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد. اما مرحله بعدی رقابت‌هایی است که اردیبهشت به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد و فقط 6 تیم برتر رنک جهانی که تا به حال در المپیک نبودند در آن حاضر خواهند بود که تیم ایران هم شرایط حضور در این مسابقات را دارد که امیدوارم بتوانیم عین دشوار بودن شرایط جواز حضور در المپیک را به دست بیاوریم.

سرمربی شهرداری گرگان در پایان در خصوص آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر نیز گفت: تیم شهرداری گرگان در بخش بانوان اولین سال است که ‌در رقابت های لیگ برتر حضور دارد و با توجه به حمایت خوبی هم که داریم خوشبختانه تا به امروز خوب ظاهر شدیم و بازیکنان واقعا عملکرد خوبی داشتند. در حال حاضر رقابت‌های حذفی را پشت سر می‌گذاریم و قطعا تمام تلاشمان را برای حضور در بین 4 تیم و در نهایت هم فینال به کار خواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز