اردوی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان آغاز شد؛

دبیر: تمام فکر و ذهنتان کسب مدال طلای المپیک باشد

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۳:۲۰
کد خبر: ۹۵۴۰۰۷
دبیر: تمام فکر و ذهنتان کسب مدال طلای المپیک باشد
اردوی فنی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان از دیروز (سه شنبه) و با حضور رئیس فدراسیون کشتی، در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این اردوی ادواری، ویژه کشتی گیران شاخص نونهالان آزاد و فرنگی جهت شناسایی استعداد ها و پشتوانه سازی تیم های ملی کشتی با دعوت از مربیان پایه و سازنده از سراسر کشور برگزار می شود و تا روز جمعه 4 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این اردو عصر دیروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در جمع نفرات حاضر در این اردو که با بیش از 80 کشتی گیر و مربی برگزار می شود، تصریح کرد: شما آینده سازان کشتی ایران هستید و این اردو به منظور شناسایی استعدادها و نفرات شاخص کشتی ایران برگزار می شود.

وی ادامه داد: قطعا از دل همین اردوهای بسترسازی مدال آوران آینده کشتی ایران در خواهند آمد و به شما توصیه می کنم که تمام فکر و ذکرتان به کشتی باشد و از این مسیر منحرف نشوید تا بتوانید موفق شوید.

دبیر ضمن تأکید بر این موضوع که همواره به یاد خدا باشید و احترام والدین و مربیان خود را نگه دارید خاطرنشان کرد: اگر می خواهید در کشتی موفق شوید، فقط به فکر کسب مدال طلای المپیک باشید و هدفتان موفقیت در این مسابقات باشد.

برنامه های فرهنگی و تفریحی و همچنین دیدار با قهرمانان و مدال آوران کشتی کشور از دیگر برنامه های این اردو خواهد بود.

لازم به ذکر است از این پس، اردوهای ادواری به صورت متناوب و با حضور کشتی گیران شاخص و مربیان پایه و سازنده سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز