فرزانه فصیحی:

بانوان ایرانی توانایی درخشش در بعد جهانی را دارند

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۱:۴۲
کد خبر: ۹۵۴۰۵۹
بانوان ایرانی توانایی درخشش در بعد جهانی را دارند
بانوی دونده دوی شصت متر ایران که برای اولین بار رکورد ورودی به مسابقات جهانی را بدست آورده است گفت: خوشبختانه طی سه ماه اخیر دو بار رکورد ملی شکسته شد و مهم‌تر از آن ورودی مسابقات قهرمانی جهان برای اولین بار بدست آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزانه فصیحی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: طی تمریناتی که در صربستان داشتم توانستم تجربیات جدید و خوبی کسب کنم و در مسابقات متعددی شرکت کردیم که به بهبود رکوردها کمک کرد و خداراشکر منجر به نتیجه خوبی شد.

بانوی دونده تیم ملی ایران ادامه داد: خوشبختانه سه ماه تمرین خوب در شرایط پایدار و با تمرکز کامل در صربستان انجام دادیم که دو بار رکورد ملی شکسته شد و ورودی قهرمانی آسیا بدست آمد و مهم‌تر از آن ورودی مسابقات قهرمانی جهان بود که برای اولین بار بدست آمد.

وی افزود: امیدواریم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون دوومیدانی و سایر ارگان‌ها نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی داشته باشند. بانوان ما توان این را دارند تا در میدان‌های بین المللی خیلی خوب ظاهر شوند. رسیدن به مقام‌های بزرگ نیاز به پشتیبانی نهادهای بزرگ دارد و این انتظار بزرگی نیست.

فصیحی در پایان گفت: امیدوارم از من و سایر بانوان ایرانی پشتیبانی بیشتری شود تا نتیجه و عملکرد بهتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز