تاریخ رقابت‌های گزینشی المپیک تغییر کرد؛

ثوری: کسب سهمیه المپیک کار آسانی نیست/ اجازه ندادیم برنامه‌های فدراسیون متوقف شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۶:۴۵
کد خبر: ۹۵۴۹۳۵
ثوری: کسب سهمیه المپیک کار آسانی نیست/ اجازه ندادیم برنامه‌های فدراسیون متوقف شود
رییس فدراسیون بوکس با بیان اینکه تیم ملی کشورمان با حضور در مسابقات جام احمد کومرت ترکیه خود را برای حضور در المپیک آماده کرد، اظهار داشت: با وجود حریفان قدرتمند و سختی کار برای کسب جواز ورود به المپیک با تمام قوا تلاش می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین ثوری با بیان اینکه تعداد مسابقات گزینشی المپیک نسبت به گذشته کاهش یافته است،  تاکید کرد: با این شرایط  کسب سهمیه المپیک کار آسانی نیست با این وجود و با تکیه بر پتانسیل ملی پوشان کسب جواز ورود به المپیک دور از دسترس نیست.

رییس فدراسیون بوکس توضیحاتی را درخصوص حضور تیم ملی  کشورمان در مسابقات جام «احمد کومرت» ترکیه ارائه کرد و افزود: بوکسورهای ملی پوش کشورمان خود را برای حضور در المپیک آماده می کنند.

او اظهار داشت: با وجود حریفان قدرتمند و سختی کار برای کسب جواز ورود به المپیک با تمام قوا تلاش می کنیم.

وی شرایط تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مجموعه فدراسیون، کادر فنی و بوکسورها با تمام توان تلاش می‌کنند و تیم وضعیت خوبی دارد و به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ امیدوار هستیم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص رویدادهای پیش روی تیم ملی بوکس نیز توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: تیم ملی بوکس ایران قرار بود بهمن‌ماه در رقابت‌های گزینشی المپیک در سطح قاره آسیا که به میزبانی شهر ووهان چین برگزار می‌شود، حضور یابد که تاریخ این رقابت ها تغییر کرد. قرار است این مسابقات ۱۰ اسفند برگزار شود و به احتمال میزبانی این رقابت ها در همان کشور چین و در شهری به غیر از ووهان خواهد بود.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: در ابتدای سال آینده نیز یک رقابت دیگر گزینشی که آخرین آن محسوب می‌شود در سطح جهان و به میزبانی فرانسه انجام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت ملی پوشان گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که حاصل تحریم های ظالمانه دشمان کشورمان تمام تلاش خود را کرده ایم که امکانات متناسب با شان ملی پوشان را مهیا کنیم.

ثوری توضیحاتی را در خصوص برنامه های حمایتی این فدراسیون از ملی پوشان بوکس ارائه کرد و  گفت: تلاش کردیم شرایط ملی پوشان را بهینه کنیم به این ترتیب وضعیت حقوقی و بیمه بچه ها را مهیا کردیم و هم اکنون هم حقوق می‌گیرند و هم بیمه هستند.

وی اضافه کرد: تمام اعزام‌های ما در حال انجام است و نگذاشتیم برنامه‌های فدراسیون متوقف شود و با توجه به نظم برنامه های فدراسیون آرامش به مجموعه بازگشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز