سعید رحیمی مقدم در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فرقی ندارد در لیگ برتر قضاوت کنیم یا لیگ یک/ امیدوارم اشتباهات در نیم فصل دوم کمتر شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۴۹۷۵
فرقی ندارد در لیگ برتر قضاوت کنیم یا لیگ یک/ امیدوارم اشتباهات در نیم فصل دوم کمتر شود
داور لیگ برتری کشورمان معتقد است اشتباه در داوری‌های نیم فصل اول بوده است و تلاش‌ها برای این است که اشتباهات کم شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید رحیمی مقدم داور لیگ برتر پیرامون حضور در دوره داوری پیش از آغاز نیم فصل دوم به خبرنگار برنا گفت: امکانات کلاس و مدیریت و مباحث طرح شده خیلی عالی بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش فدراسیون برای بالا بردن کیفیت داوری است تصریح کرد: کمیته داوران، دپارتمان و همه داوران تلاششان این است که بازی ها بدون هیچ نقصی برگزار شود. البته در نیم فصل نخست لیگ امسال اشتباه بوده است و تلاش ها برای این است که اشتباهات در نیم فصل دوم کم شود و بنده به این موضوع خوش بین هستم.

رحیمی مقدم در ادامه افزود: نتایج تست گیری های انجام شده از داوران نشان می دهد که داوری خوشبختانه رو به پیشرفت است. برای بنده به عنوان یک داور که از سال 93 در لیگ برتر قضاوت کردم همین آمادگی جسمانی و البته سطح کیفی قضاوت نیز اهمیت دارد. برای ما فرقی ندارد در لیگ برتر قضاوت کنیم یا لیگ .

این دوار لیگ برتری در بخش دیگری از صحبت هایش تصریح کرد:متاسفانه بحث اعتراض به داوری در فوتبال ما زیاد شده که در برخی مواقع در کیفیت بازی هم تاثیر گذار است، نه در دوری بلکه در هر بخشی بحث آموزش اهمیت زیادی دارد و معتقدم اگر فرهنگ سازی در این زمینه بیشتر شود مشکلات ما هم در این رابطه کمتر می شود.

رحیمی مقدم  در پایان اظهار داشت: خوشبختانه داوری ایران در سطح جهان شناخته شده است. معتقدم اگر امکانات داوری هم ارتقاء پیدا کند می توانیم داوران بین المللی بیشتری داشته باشیم و البته سطح قضاوت های داخلی هم بالاتر برود.

نظر شما
پرونده ویژه